Skocz do zawartości
Nerwica.com

Co się ze mną dzieje?


moyraa

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem gdzie ten temat "zaszufladkować", nie chcę siebie diagnozować, więc zakładam go tutaj ;).

Przez jakiś czas myślałam, że to może być (oczywiście nie musi, nie jestem lekarzem w końcu :P) BPD. Opisałam swoją historię nawet na forum BPD. Jak by kogoś interesowało - http://borderline.p2a.pl/edit.php?id=130124 . Post byłby przydługawy, gdybym skopiowała tamten tekst :P. Tak w skrócie - mam 18 lat, kończę drugą liceum ;). Mam za sobą rozwód rodziców, z ojcem nie rozmawiałam od dwóch lat, w dzieciństwie bezpieczeństwa chyba nie miałam w ogóle (jak wspominam stare czasy, to jedynie chwile spędzone u babci, a resztę chyba wykasowałam z pamięci). Matkę mam dobrą, ale sama przeszła przez nerwicę lękową, więc nie było mowy o tym, abym dostała to, czego wtedy potrzebowałam.

 

Ale do rzeczy...

Niepokoi mnie coraz bardziej fakt, że od jakiegoś czasu mam stany nie do opanowania. Tracę kontrolę nad swoim umysłem, emocjami, nie wiem co się ze mną dzieje. Ostatni epizod – odkryłam prawdę świata – że to wszystko na ziemi to nieprawda, nie istnieje, a wszyscy żyją w zakłamaniu. Sama teraz tego nie rozumiem, ale wpadłam w trans. Trudno mi to opisać. Nawet czytając wpis z mojego pamiętnika, że nijak te zdania nie opisują tego, jak się czułam. Jedynie w małym stopniu.