Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ingham

Trittico

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przyjmuję Trittico od 12 dni, początkowo od 25 mg a teraz 75 mg. Śpi się może trochę lepiej ale zasypiam z tudema w nocy mam sny, które wywołują u mnie lęki. Do tego wybudzam się wcześnie. Początkowo strasznie mnie lek nakręcał, ciągle musiałem coś robić. Najdrobniejsze rzeczy powodują u mnie wewnętrzne podniecenie, nieadekwatne do sytuacji. Od kilku dni mam doła od rana, który nie ustępuje do wieczora, do tego jestem otępiały. Mam również wrażenie, że wywołuje we mnie wewnętrzny niepokój i potrzebę izolowania się od ludzi (pogłębienie się istniejącej wcześniej fobii społecznej). Przepisano mi go głównie na zaburzenia senne połączone z lękami, które wywoływały stany depresyjne. Może takie działanie jest normalne na początku zanim lek zacznie działać na 100%. Ogólnie czuję sie niekoniecznie dobrze z tym zamuleniem, a muszę być świeży w pracy. Nie wiem, co robić bo chyba ten lek jakoś mi nie pomaga.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×