Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
PiterParker

Proszę o Pomoc:(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 22 lata wczoraj byłem u Psychiatry pierwszy raz po 2 latach :( sie wreszcie przekonałem i poszedłem bo już nie dawałem rady. Otóż psychiatra przepisał mi Xanax i Citabax, ten pierwszy mam brac przez 3 tygodnie razem z Citabaxem i pozniej odstawic Xanax i kontunuowac leczenie Citabaxem ale mi chodzi konkretnie o mój najbardziej nieprzyjemny i utrudniający dla mnie objaw czyli Kołatanie serca przyszepiszone tętno, łupanie w klatke piersiowej, jak sie kłade spac to jest tragedia tak mną telepie czuje bardzo bicie serca i tak mi to przeszkadza:( niewiem jak mam sobie z tym poradzic od jutra zaczynac brac leki i tutaj moje pytanie czy po tych lekach przejdzie te nieprzyjemne uczucie kołatania scisku i tego łopotania:(??? i jak można sobie z tym poradzic w domowym zaciszu? bez żadnych farmakologicznych specyfików. Z góry dziękuje za odpowiedz

 

Pozdrawiam wszystkich

 

3majcie sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PODDAJ SIE LECZENIA NIE FARMAKOLOGICZNEGO,TYLKO JAKAS TERAPIE,LUB HIPNOZE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak leki nie rozwiążą problemu to po co lekarz mi je przepisał:(, ja sam nie potrafie swojego serca uciszyc i uspokoic, biore magnez codziennie wiem że to pomaga ale Serce tak czy owak łupie mocno:( i utrudnie normalne funkcjonowanie tymbardziej Sen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

psychoterapia, relax, psychoterapia, auto terapia, psychoterapia

 

-- 10 sty 2012, 09:51 --

 

no dobra kumpel miał tak jak ty i brał Rudotel czy jakoś tak właśnie na serducho. Pamiętaj że xanax uzależnia.

Idź na tę psychoterapię !! poznawczo-behawioralna zajebista sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leki się przydają zwłaszcza jak masz bóle serca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wg mnie powinieneś dostać propranolol do tego zestawu, jeśli po 2-3 tygodniach od rozpoczęcia kuracji kołatanie pozostanie.

 

wczoraj byłem u Psychiatry pierwszy raz po 2 latach

Kiedy w takim razie byłeś ostatni raz, jaką wtedy dostałeś diagnozę i jakie wdrożono leczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatni raz byłem przedwczoraj był to również pierwszy raz u Psychiatry. Diagnoza - zespół lękowy i zespól stresu pourazowego F.41 tak mam w karcie informacyjnej. Leczenie -

 

1 dzien leczenia - Xanax 1 tab. 0,25 wieczorem

2 - Citabax 10mg rano i Xanax 0,25 rano i wieczorem

3 - Citabax 10 mg rano i Xanax 0,25 rano i wieczorem

4 - Citabax 10 mg rano i Xanax 0,25 rano i wieczorem

5 - Citabax 10 mg rano i Xanax pół tabletki rano i 1 tab. 0,25 mg wieczorem

od 6 dnia przez tydzien - Citabax 20mg rano i Xanax pół tabletki rano i 1 tab. 0,25 mg wieczorem

2 tydzien -Citabax 20mg rano i Xanax 1 tab 0,25 wieczorem

od 3 tyg - Citabax 20mg rano i Xanax odstawic.

 

dostałem też Hydroksyzyne na bezsennosc która mi doskwiera i powiem że działa ale ostatnio spie po 4-5 godzin i sie budze wczesnym ranem i koniec ze spaniem

 

dodam że dzis (czyt. 2 dzien) rano wziąłem citabax i Xanax i tak mnie zemdliło że musiałem zwymiotowac było mi bardzo niedobrze ale przeszło .Mdłosci i wymioty po około 1h od chwili wzięcia leków ale Lekarz mnie uprzedził że moge miec mdłosci, ale jak ja za każdym razem tak będe wymiotował po tym to nici z leczenia:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

często przy zaczynaniu brania leków mogą być takie objawy. Ja też miałem mdłości. Poczekaj jeszcze parę dni jak to wszystko się rozegra. Namawiam Cię jeszcze raz na psychoterapię :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymiotowałem tylko 1wszego dnia stosowania Citabaxu, 2,3,4 dzien jest ok lekkie mdłosci są ale do opanowania duuużo lepiej niż 1 dzien... teraz tylko stosowac leki i czekac na efekty

co do psychoterapii porozmawiam z psychiatrą o tym mam wyzyte 16.01, może spróbuje tej Behawioralno-poznawczej jak mówisz w sumie wszystkiego sie dowiem u psych. Zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie smiecąc i nie zakładając nowego tematu spytam tutaj czy mogę smiało pic z rana kawe ?? np godzine po wzięciu Xanaxu i Citabaxu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
nie smiecąc i nie zakładając nowego tematu spytam tutaj czy mogę smiało pic z rana kawe ?? np godzine po wzięciu Xanaxu i Citabaxu?

Myślę, że nie ma większych przeciwwskazań :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dobrze bo w ciągu dnia jestem strasznie senny po lekach wręcz nie do funkcjonowania, także kawka mnie troszeczke podnosci na siłach:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź jeszcze do lekarza rodzinnego i powiedz że chciałbyś coś na przyśpieszone bicie serca np propranorol albo bisocard. Ja biore propranorol i serce po 30 min bije ok 70-80 a nie 130-140.

To na pewno Cię troszkę wyciszy...

I koniecznie terapia koniecznie bo sam leki, które Ci przepisał psychiatra tylko zagłuszy objawy.

Pozdrawiam serdecznie i napisz jak tam!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w poniedziałek mam wizyte u psychiatry także powiem mu, jak narazie serce łupie jak łupało tutaj nie chodzi o szybkie bicie serca może jest lekko przyspieszone ale mi chodzi o dyskomfort i kołatania dziwne uczucie nie przyjemne bardzo wyraznie czuje bicie serca utrudnia to zasypianie bardzo :/

 

co do Propranololu to poprosze o to psychiatre ale też niechałbym brac zbyt długo betablokerów bo to też na zdrowie mi nie wyjdzie tak czuje:/ boje sie że propranolol może tylko maskowac ten nieprzyjemny objaw a nie leczyc i że pobiore jakis czas przestane i kołatanie wróci tego sie boje:(

 

a co do terapii napewno w poniedziałek o tym wspomne chcę isc na terapie wiem że mi to pomoże znaczy mam taką nadzieje.

 

-- 16 sty 2012, 15:57 --

 

Więc byłem dzis u psych, Przepisał mi propranolol mam brac połówke tabletki 10miligramowej rano i pół na noc, i zapisałem sie na terapie Behawioralno-poznawczą mam tych spotkan 8, jedno spotkanie na tydzien co sie równa 8 tygodni, mam nadzieje ze mi pomoże ta terapia... co do Citabaxu to chyba jeszcze za wczesnie aby zdawac relacje czy już pomaga czy jeszcze nie, Stwierdziła że jeszcze z tydzien i powinienem czuc poprawe biore już prawie 2 tygodnie. Jak nie przejdzie zmieni mi z Citabaxu na Paroksetyne

to tyle co wiem na tą chwile.

 

-- 29 sty 2012, 23:25 --

 

powiedzcie mi czy może wzrosnąc tolerancja na Propranolol???? biore go około 2 tygodnie na kołatania serca i zauważyłem że z dnia na dzien jakby działa słabiej i krócej czy to możliwe???... pozatym lekarz powiedziała że nie można go stosowac zbyt długo wiec mam 1 opakowanie i zostało mi 25 tabletek biore 2x dziennie bez propranololu będzie tragedia:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×