Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
sadi31

proszę o opinię

Rekomendowane odpowiedzi

hej

podziele sie z wami pewnym spostrzezeniem

otóz od 3 miesiecy przestałem brac leki na nadcisnienie - bo od nich tyłem

od miesiaca olałem parogen - bo też mnie rozwalał i podwyższał cholesterol

psychicznie czuje się dobrze

wczoraj odebrałem wyniki badań

krew - ok

mocz - ok

ale....

od kilku dni mam dziwne zawroty głowy

takie pier... niecią jakbym był pijany

do tego dziwny ucisk w okolicy zatok - ale kataru nie mam

takie dziwne fale gorąca połączone z wewnętrznym roztrzęsieniem

te zawroty czasem aż do mdłości mnie doprowadzają

czuje sie jakby mi ktoś scisnął leb galy wyszły na wierzch i jak patrze w dal.. to mam takie właśnie pieprznięcia

nie kreci mi sie w głowie ale takie jakby ja wiem jak to powiedzieć walnięcia zawrotowe

wkurza mnie to bo od trzech dni czyje sie jak nawalony

o co tu chodzi

ktoś może miał coś takiego???

drażnia mnie zapachy

światło

what the fuck???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parogen odstawiałeś stopniowo? Choć w ulotce napisali, że po Parogenie mogą wystąpić takie objawy jakie ty opisujesz. Nadwrażliwość na światło jest często spowodowana lekami psychotropowymi. Zmierz jeszcze ciśnienie, bo w ulotce napisali też, że lek może powodować "przemijające zmiany ciśnienia tętniczego".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×