Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
aldona1

Wyłączanie się mózgu racjonalego .

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mój mózg racjonalny się wyłącza podczas silnego stresu .Może ktoś zna sposób jak sobie radzić z

tą chorobą? Już kilka lat miałam spokój ale podczas leczenia u psychiatry objawy choroby się nasiliły .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

aldona1, co to jest MÓZG RACJONALNY????? :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz zainstalować nowsze sterowniki ;)

A tak na serio już,to jeżeli chodzi o to o czym mówi Panna Modliszka to sam mam z tym problem...Za bardzo reaguje emocjonalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,mój mózg racjonalny się wyłącza podczas silnego stresu .Może ktoś zna sposób jak sobie radzić z

tą chorobą? Już kilka lat miałam spokój ale podczas leczenia u psychiatry objawy choroby się nasiliły .

 

Leczenie u psychiatry, czyli? Nowe leki? zmiana dawki? psychoterapia? sprecyzuj, bo nie wiem co doradzić :P

 

A to że podczas silnych emocji (stresu) nasze postrzeganie rzeczywistości się zmienia, to fakt i kazdego dotyczy. Jeśli jednak zauważasz u siebie tak wielkie zmiany, że Ci to przeszkadza, to koniecznie porozmawiaj o tym z lekarzem prowadzącym. Może on wtedy Ci pomóc modyfikując pewne sprawy.

 

Może wywierana jest na Ciebie zbyt wielka presja podczas leczenia, a może własnie tak strasznie bronisz dostępu do miejsca w twojej psychice, gdzie tkwi źródło problemów, że własnie tak reagujesz, to reakcja obronna, zasłona dymna, a prawdziwy problem tkwi gdzie indziej...

Zazwyczaj kiedy dochodzi się do sedna, następuje reakcja zachowawcza i psychosomatyczna organizmu...

 

podaj więcej szczegółów, to na pewno wiele się wyjasni.

 

pozdrawiam

Ania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aniu , leczę się trzy lata .Brałam Estazolam ale go odstawiłam .Myślę że to obawa przed utrata pracy powoduje

zagrożenie poczucia bezpieczeństwa .Chociaż świadomość mówi że sobie poradzę ,to podświadomość

wywołuje objawy psychosomatyczne .A z tymi objawami sobie nie radzę .Szukam rozwiązania jak zwalczyć

strach .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aniu , leczę się trzy lata .Brałam Estazolam ale go odstawiłam .Myślę że to obawa przed utrata pracy powoduje

zagrożenie poczucia bezpieczeństwa .Chociaż świadomość mówi że sobie poradzę ,to podświadomość

wywołuje objawy psychosomatyczne .A z tymi objawami sobie nie radzę .Szukam rozwiązania jak zwalczyć

strach .

 

To dobrze,ze odstawiłaś, bo ten lek jako pochodna benzo ma działanie uzalezniające...

 

Mam kilka ebooków o poskramianiu stresów i ćwiczeniach relaksacyjnych, odezwij się do mnie na skypea to Ci podeślę. (Najlepiej do 19stej, bo potem przygotowuję się do dzisiejszego szkolenia. Namiar masz do mnie w stopce.)

 

już samo uświadomienie sobie z czego to wynika bardzo przybliża Cię do pozytywnego rozwiązania.

Co myślisz o jodze lub kontrolowanym oddechu relaksacyjnym?

Czy Twoje obawy przed utratą pracy mają jakieś racjonalne podłoże? Czy może to kwestia nagonki ogólnej?

Jeśli opanujesz strach i skupisz się na kreatywnym podniesieniu swojej wydajności, to zwiększasz szansę że jednak przełożeni Cie docenią i nie pomyślą o zwolnieniu... nie bardzo wiem jaką masz konkretnie sytuację, zastanów się jakie działanie sprawi, że ryzyko utraty pracy się oddali i maksymalnie skup sie na tym działaniu.

A może ta praca już cię nie satysfakcjonuje? Zrób rachunek sumienia i zapytaj siebie co chciałabyś zrobić, może rozejrzyj się za czymś nowym...

 

wiem, ze takie myśli i decyzje są mega trudne, ale czasem lepiej jest zobaczyć co jest za drzwiami w nowym pokoju, niż tkwić w starym pokoju w pełni lęku...

 

życzę dobrych wyborów i trzymam kciuki

Ania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aniu ,ja lubię swoją pracę.Moi przełożeni mnie znają już tyle lat.Oni dobrze wiedzą kim jestem.

Teraz nie jestem w stanie właściwie ocenić sytuacji ponieważ źle się jeszcze czuję po odstawieniu tego leku

i nadal jestem w depresji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, czyli trzeba czekać aż skutki odstawienia przejdą. Może w międzyczasie wpadniesz w piątki do mnie na wykładzik?

Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc... :mrgreen:

 

trzymam kciuki

Ania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aniu,dziękuję serdecznie za zaproszenie.Problem jest taki ,że nie mam skeypea i nie mogę wpaść do Ciebie.

Jak sobie go kupię ,a namiary mam.To wpadnę do ciebie na pewno na wykładzik.

 

-- 05 lut 2011, 20:03 --

 

Mój mózg się wyłącza podczas silnego stresu .Lekarz mi powiedział ,że tego się nie da wyleczyć.

Podczas wizyt u lekarza ,mózg racjonalny wyłączał się na kilka sekund.Kiedy się wyłączał,to z tych kilku

sekund nie pamiętam nic .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×