Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
wazniak

wiecznie głodny i osłabiony

Rekomendowane odpowiedzi

czesc :) chcialbym sie was poradzic co powinienem jesc w obecnym stanie.

 

mniej wiecej pol roku temu zachorowalem na nerwice lekowa zagranica - lek spowodowany totalnym wykonczeniem organizmu (zle sie odzywialem, malo jadlem pracowalem po 12h dziennie i jeszcze 2h rowerem aby dojechac do pracy)

 

po 3 miesiacach wrocilem do Polski, zaczalem jesc i wszystko minelo.

poddalem sie jednak leczeniu mojego lęku. lekarz zalecił SSRI - seroxat.

wsrod objawow ubocznych bardzo silnie doskwiera mi głód - chce mi sie jesc co 2-3 godziny i to naprawde spore ilosci (5 bulek minimum) a oprocz tego nadal jestem bardzo oslabiony.

 

chcialbym sie was zapytac - co powinienem w trakcie kuracji lekami antydepresyjnymi aby nie czuc takiego oslabienia i nie byc co chwile głodnym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

może spróbuj zamiast bułek..a więc bialego pieczywa...pieczywo ciemne,wydaje mi się że to w tym wypadku będzie dobre rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie zjadłem paczke ciastek 250g ...i nadal jestem głodny... ://////

 

[Dodane po edycji:]

 

dodam tylko ze nie trace na wadze a wrecz :P troche tyje :P ogolnie ...nie pamietam kiedy jadlem ostatnio jakies warzywo czy owoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś jeść bardziej zdrowe rzeczy: warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste, jogurty, białe mięso itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba najmniejszym złem w tym przypadku bedzie własnie zdrowa zywność... A wszystko ciężko strawne odrzucić... Wydaje mi się, że dzieki temu organizm nadmiar jedzenia przyjmie lepiej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nie, to byly jednak skutki rozpoczecia kuracji seroxatem ;) teraz jest juz calkiem super.staram sie jesc zdrowo, wyeliminowalem slodycze, biore CENTRUM A do Z zeby dodatkowo dodac mineralow i jest spoko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie. Słodycze tylko zamulają i nie zapewniają uczucia sytości. Dlatego lepiej zjeść kilo owoców bo to zawsze zapcha żołądek i jest o wiele zdrowsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×