Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
kaisel170

Witam wszystkich serdecznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Od wielu lat cierpię na nerwice objawiająca się nie tylko

pogorszonym samopoczuciem, uczuciem "napiecia" ale również

objawami wegetatywnymi. Próbowałem różnych leków z mniejszym

lub większym skutkiem.. Najlepszy do tej pory okazał się valuset,

ale można go stosować tylko 2tyg..

(pewnie przez któryś składnik: szyszki chmielu, valeriana i meczennica)

Może znają państwo jakiś środek odpowiedni dla mnie.

 

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za każde pomocne słowo,

PL / 11602445

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

WITAJ

MI JAKIS CZAS POMAGAŁ RUDOTEL

ALE TERAZ BIORE COS INNEGO-ZAPOMNIAŁEM NAZWY-PISZE Z PRACY

MUSISZ NAJLEPIEJ SIE SKONSULTOWAC Z LEKARZEM

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już chodze od jakiegos czasu, przepisywał mi różne leki od Xetanoru, który brałem dośc długo po Pramolan- po którym dostałem jakiś leków i ogólna sytuacja sie znacznie pogorszyła.. przestałem odwiedzać psychiatrę i poszegłem do apteki i było zaskakująco dobrze po Valisecie ;0

zastanawiam się nad terapią i tym co napisałeś "Rudotel" ale o nim czytałem różne opinie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witaj kaisel170,

valused jak wszystkie leki ziołowe jest ma delikatne działanie -aż dziw że ci tak pomaga (w ziołach fajne jest to że praktycznie nie mają skutków ubocznych !) Dobrze że czytasz ulotki leków i stosujesz się do nich.

 

Piszesz że masz jakieś wegetatywne /somatyczne objawy więc może nerwica jest silniejsza i wymaga silniejszych leków.

Koniecznie do psychiatry i na psychoterapię ! Niech psychiatra dobierze lepsze leki -niestety takie dobieranie leków może trwać nawet latami.... Jak ci obecny niepasuje to zmień psychiatrę.

 

Nawet się nie zastanawiaj i marsz na psychoterapię ! -tylko w ten sposób zapanujesz nad źródłem nerwicy i po pewnym czasie całkiem zapomnisz o lekach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×