Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
klaudunia

urojenia i inne-co mi jest?

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo proszę o odpowiedzi

boję się bardzo w nocy

dzisiaj widziałam oczy ktore na mnie patrzą w domu w nocy boję się zjaw

czasem coś widze

na dworze gdy jest ciemno boję się morderców,zmarłych

oni wszyscy chca mi coś zrobic

mam też problem z autoagresją tnę się

czę sto tagrze wybucham nie uzasadnionym gniewem

napiszcie co to morze byc?

z góry wielkie dzięki

 

[Dodane po edycji:]

 

dzięki bardzo za pomoc ja już naprawde nie wiem co mam robic

morze napawde powinnam z soą skonczyc

albo się nacpac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zażywałaś kiedyś substancje psychoaktywne powodujące urojenia omamy itp ??? LSD, klej, i inne halucynogenne ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dwa razy w zyciu lsd

ale jestem uzależniona od heroiny i kokainy

nie biore od dwuch lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam, bo to co opisałaś sugeruje już jakiś "staż" w nadużywaniu środków psychoaktywnych. Opisywane przez Ciebie zjawiska to efekt uboczny tego typu środków. W szczególności LSD pozostawia na jakiś czas... zmiany w psychice, to samo się raczej nie unormuje (może troszkę z czasem straci na sile) i dobrze by było gdybyś zgłosiła się do lekarza po odpowiednie pigułki o działaniu przeciwpsychotycznym :mrgreen: Tak na marginesie to znam przypadek osoby nadużywającej amfetaminy i pigułek na bazie heroiny. Po odstawieniu tego co stanowiło jego codzienny jadłospis miewał nieraz całe dnie przepełnione lękiem, bał się wyjść na ulicę, do sklepu był agresywny itp. To z czasem ustało. Ale przekształciło się w manię. A to chyba dlatego że najczęstszymi u niego w menu substancjami były te na bazie amfetaminy (amfetamina jest pierwszym środkiem z grupy substancji psychoaktywnych która wywołać może w sposób organiczny manię) Nie zwlekaj tylko udaj się do lekarza :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ja lsd brałam jakieś 6 lat temu

poza tym ja się nie boję że coś zobacze tylko ja to widze

bałam sie jeszcze przed tym nim zaczelam brac

nie biore nic od dwuch lat

ide jutro do psychiatry strasznie sie boje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×