Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam...


rava

Rekomendowane odpowiedzi

....serdecznie wszystkich forumowiczów,

Chciałbym się przywitać, mam 27 lat i dziwne problemy z głową... Od roku, przyjmuję różne leki, od lekarza psychiatry ale nie przynoszą one żadnych pozytywnych efektów. Być może ma znaczenie fakt iż nie jestem z lekarzem do końca szczery... Wydaje mi się że mam depresję ale chyba nie tylko... Nie bardzo wiem jak zacząć, jeśli chodzi o nieszczerość w stosunku do lekarza to nie powiedziałem, że wcześniej byłem uzależniony od używek... Tzn. paliłem zioło przez dwa lata co dziennie na przysłowiowe śniadanie, obiad, kolację oraz w przerwach między tymi w/w. Kolejnym krokiem była amfetamina i znowu do posiłku tylko zamiast soli, jednak ta mnie wystraszyła bo organizm nie dawał rady... Potem przyszedł czas LSD, 3 w tygodniu i było dobrze, jednak raz miałem nie fartowną podróż związaną z nie fartownym otoczeniem "niby przyjaciół"... I jak mi się wydaję od tego momentu wszystko się zaczęło. Niby koledzy złamali mnie na pół, do tego stopnia że nie mogę się podnieść do dzisiaj. Aczkolwiek powiem, iż udało mi się dźwignąć z w/w używek samemu. Pozostał jeden problem bo w otoczeniu mogłem normalnie funkcjonować po zażyciu odpowiedniej dawki alkoholu. Tutaj pojawił się kolejny problem bo jeśli jestem trzeźwy można mnie zrównać z błotem i nic z tym nie zrobię, natomiast jeśli wypiję to za byle spojrzenie jestem w stanie zatłuc. Po kilku takich zajściach których sam nawet nie pamiętałem, napykałem sobie biedy z policją itd.. Od tego momentu postanowiłem nie wychodzić z domu po pracy, dla swojego dobra i czyjegoś. Jednak terapia alkoholowa została w użyciu bo piję od 4-6 piw co wieczór dopiero wtedy mogę iść spać spokojnie. Na koniec dodam że jedyne dragi jakie biorę to od lekarza i od czasu do czasu koks.