Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość zdesperowany1

Kwas y-aminomasłowy Gaba

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Zwiększenie poziomu tego receptora powoduje zwiększanie koncentracjii i ścisłe ukierunkowanie na to co robimy.Innymi słowy jak coś czytamy to Gaba powoduje że skupiamy się własnie na tej ksiązce a nie leżacych obok ubraniach.Może ktoś wypowiedziec sie na ten temat? Agonisci Gaba tudziez kwas walproinowy chyba jest pomocny w leczeniu nerwicy natręctw?Jak to ma się do pamięci długotrwałej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Bralam kwas walproinowy i nie czulam polepszenia koncentracji wrecz przeciwnie bylo gorzej nie moglam sie skupic w ogole, tak samo zreszta dzialaja benzodiazepiny ktore tez zwiekszaja poziom GABA w mozgu>>strasznie zmulaja.Ciekawe tylko ze takiego dzialania nie ma naturalna substancja ktora tez dziala na ten neuroprzekaznik tj. zielona herbata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

no własnie na mnie benzo świetnie działaja;) jak mam sie uczyc a wczesniej je brałem to nic nie było w stanie rozproszyc mojej uwagi;) Jak na innych działa leki o specyfice oddzialywania na receptory Gaba?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

No to widocznie te benzo zadzialaly paradoksalnie w Twoim przypadku bo one z reguly dzialaja zmulajaco:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

na poczatku zmulaja ale potem dzialaja wrecz przeciwnie;)

 

a depakine powodowala u Ciebie tez sennosc? ogolnie to chyba jednak dobra jest na roztrzesienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Po depakinie nie moglam skupic mysli, zebrac ich razem ze soba, mialam problemy z pamiecia...i w ogole czulam sie jak zombie. Oprocz masakrycznego zmulania nic mi nie pomogla, jeszcze zaczelam miec po nich jazdy nie za ciekawe i lekarz mi to bardzo szybko odstawil. Takze nawiazujac do Twojego pytania o dzaialanie tego leku na roztrzesienie, to nawet nie mialam sily sie denerwowac, ale chyba nie o taki efekt terapeutyczny chodzi, dlatego ja wole psychoterapie:)

ps.musze dodac ze tez moje wrazenia moga wynikac z tego ze bralam duze dawki tego leku, moze przy mniejszych dawkach jest lepiej:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja pod koniec tego tygodnia dołoze chyba depakine bo paroksetyna obniza poziom ptogu drgawkowego tym samym osłabiajac uklad Gaba,ale chce zobaczyc jak się będe czuł przez ten tydzien bo dopiero 4 dzien na paro

 

Swoja droga receptory Gaba poprawiaja tez sen ,poglebiaja 1/2/3 faze snu no i maja dzialanie przeciwlękowe;) Jak znalazl zeby na noc łykac;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nic nie zastapi jednak naturalnego snu:)zaden sen farmakologiczny nie jest tak zdrowy jak ten fizjologiczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dokladnie tak ale jak ktos bierze proksetyne(tak jak ja) to i tak sen ma splycony więc przydałoby sie cos zdzialac w kierunku jego poprawy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zeby nie bylo- nie jestem przeciwniczka leków, sama polykam na noc Tisercin-ale po prostu to taka uwaga na marginesie, bo sama chcialabym spac bez lekow....moze sie odwaze kiedys:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam obnizony próg pobudliwości drgawkowej ( wyszło w EEG), nie mam padaczki, ale mam okropne mysli natretne i zwiazane z nimi zmiany nastroju. Dostałam Convulex (kwas walproinowy 2x 150 mg ) z Triticco. Biorę malutkie dawki od tygodnia i musze powiedzieć, ze chyba czuję sie lepiej. Jestem spokojniejsza, te mysli nie doprowadzaja mnie do takiej rozpaczy jak jeszcze dziesiec dni temu no i dobrze śpię. A Trittico też biorę malutkie bo 50 mg. Nie jestem zamulona, czytam ksiązki i koncentruję się bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

no ja mam chyba przez paroksetyne obnizony prog drgawkowy bo mam takie wzrdygniecia i zrywania miesni jakby mnie prąd kopnął .poczekam do tygodnia:> zobaczymy co z tego wyniknie:>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem takie drgawki po sertralinie, szczególnie przy zasypaniu na łóżku podskakuje cały nieraz. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

i co z tym zrobiles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem lek na wenlafaksyne (ale nie przez to) mimo to dalej tak mam od czasu do czasu np wczoraj podczas popołudniowej drzemki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×