Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
laguna

leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Rekomendowane odpowiedzi

biorę velafax 150 + trittico, który z nich powoduje wyraźniejsze sny? sny są tak okropne ze nie moge wytrzymac, w krotce przestane wogole spac bo nie chce zeby mi sie takie pierdoly snily.

 

czy jest jakis lek zeby nie miec snów???

 

[*EDIT*]

 

nikt nie umie pomoc???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Po co bierzesz Trittico do velafaxu? Lekarz kazał? Spróbuj zamiast Trittico małej dawki Mianseryny na noc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to nie powinno sie tak brac? powiedz cos wiecej. tak lekarz mi przepisal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

To połączenie dość rzadko stosowane. Ja się kiedyś uparłem że chcę Trittico do SSRI, ale dwóch lekarzy mi to odradzało. W końcu mi przepisali, ale nie odczułem jakiegoś specjalnego działania tego leku. Pozatym nie złagodził on negatywnych objawów brania SSRI. Dopiero Mianseryna do SSRI złagodziła objawy uboczne. Wogóle mianseryna jest często dodawana do SSRI, więc też pewnie do SNRI. Ale jeśli lekarz tak Ci zapisał to trzymaj się tego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lekarz mi to przepisal bo podobno trittico nie obniza tak bardzo checi na seks, a ja mam z tym ogromny problem, pewnie dlatego to dostaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Welafax powoduje takie zakrecone sny,tez tak mialam.

Mnie sie to nawet podobalo:)U mnie sny raczej nie byly takie okropne.Za to bardzo realistyczne a zarazem nieprawdopodobne.Nie ma na to leku,jesli Welafax Tobie pomaga i chcesz to brac to niestety trzeba zaakceptowac te sny,pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cholera, no on mi pomaga, ale w snach dzieja sie takie rzeczy ze od razu mi sie pogarsza.... chyba bede musiala zmienic:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh ja na początku brania fluoksetyny miałam takie odloty w snach, że do kina nie musiałam chodzić, ale nie były straszne. Dopiero jak brałam kilka razy stilnox to było paskudnie i darowałam go sobie. Po kilku tygodniach na fluo takie sny przeszły........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześc ja biore paromerc i wiecznie jestem senna zmęczona a sny to mam jak na jawie,ale nie straszne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez nie zawsze sa straszne, czasem bardzo fantazyjne. niestety przewaga jest tych, ktore mi bardzo przypominaja zle rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To połączenie dość rzadko stosowane. Ja się kiedyś uparłem że chcę Trittico do SSRI, ale dwóch lekarzy mi to odradzało. W końcu mi przepisali, ale nie odczułem jakiegoś specjalnego działania tego leku. Pozatym nie złagodził on negatywnych objawów brania SSRI. Dopiero Mianseryna do SSRI złagodziła objawy uboczne. Wogóle mianseryna jest często dodawana do SSRI, więc też pewnie do SNRI. Ale jeśli lekarz tak Ci zapisał to trzymaj się tego...

 

A jakie objawy uboczne powoduja SSRI, ze potrzebny drugi antydepresant? Ja tez mam ten zestaw, ale mi Lerivon pomaga na problemy z koncetracja, bo po fluoksetynie mnie nosi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×