Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Croatia2021

Powitanie

Rekomendowane odpowiedzi

Pamiętam Ciebie Dryagan z dawnego towarzystwa , które tutaj trzymało się razem.Potem było jakoś tak , że urodziło Ci się dziecko i zniknąłeś (?) Potem ja przestałam czytać forum .

Jestem w tym roku po epizodzie choroby . Obyło się bez szpitala tym razem .Epizod nastąpił po 6 latach remisji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Croatia2021 a jaki miałaś nick? Tak - to prawda, że zniknąłem, ale nie z powodu narodzin dziecka (pochwalę się, że moja córka ma już prawie 4 lata). Ja też po nawrocie choroby, u mnie niestety był szpital i to dość długo. Mam nadzieję, że teraz na kilka lat wystarczy 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Croatia2021 napisał:

Z o.o. ahoj ! Jak sobie radzisz?

Bardzo dobrze. 🙂 Mam lek, po którym czuję się, jakbym nigdy nie chorowała. I nie tyję. I też chcę mieć dziecko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, z o.o. napisał:

Bardzo dobrze. 🙂 Mam lek, po którym czuję się, jakbym nigdy nie chorowała. I nie tyję. I też chcę mieć dziecko.

To świetnie 👍 .

Zdradzisz co to za lek? Wszyscy tutaj pewnie są ciekawi (?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Dryagan napisał:

@Croatia2021 a jaki miałaś nick? Tak - to prawda, że zniknąłem, ale nie z powodu narodzin dziecka (pochwalę się, że moja córka ma już prawie 4 lata). Ja też po nawrocie choroby, u mnie niestety był szpital i to dość długo. Mam nadzieję, że teraz na kilka lat wystarczy 🙂

Ja tylko czytałam , Dryagan . Nie uczestniczyłam w forum.Pamiętam  , że czytałam Wasze wypowiedzi (zwłaszcza Twoje i Intela) prawie codziennie. Posiadasz dużą wiedzę . Nie tylko w sprawach związanych z chorobą . Dla takich wypowiedzi i takich osobowości warto zaglądać na forum .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, z o.o. napisał:

Latuda. Biorę niewielką dawkę, 37 mg. Polecam. 🙂

 Jeśli dobrze się przy nim  czujesz to bingo . No i nie bez znaczenia jest fakt , że się nie tyje . Ja biorę 2 stabilizatory i jeden antydepresant .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, z o.o. napisał:

@Croatia2021 no tak, a latuda to neuroleptyk. A w ChAD-zie nie potrzebujesz neuroleptyków?

 

Biorę neuroleptyk Abilify jako stabilizator i jeszcze Lamitrin w tej samej funkcji . To moje dwa stabilizatory . Jeszcze mam antydepresant  Brintellix , który ponoć nie wyrzuca w " górkę".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Croatia2021 nie wiem, jak działa Abilify jako stabilizator. Ja go brałam jako lek przeciwpsychotyczny i działał podobnie do Latudy (przeciwpsychotycznie i silnie aktywizująco, dzięki czemu nie byłam po nim ospała). Niestety, Abilify ma słabe działanie przeciwpsychotyczne i dużo ludzi po nim ma nawroty schizofrenii. Latuda z kolei również działa aktywizująco (i to bardzo), ale przy tym jest bardzo silnym lekiem przeciwpsychotycznym i daje takie poczucie, jakby nigdy się nie chorowało. Coś niesamowitego. I nie jest to tylko moja opinia. Potwierdzają to inni chorzy z grupy na facebooku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, z o.o. napisał:

@Croatia2021 nie wiem, jak działa Abilify jako stabilizator. Ja go brałam jako lek przeciwpsychotyczny i działał podobnie do Latudy (przeciwpsychotycznie i silnie aktywizująco, dzięki czemu nie byłam po nim ospała). Niestety, Abilify ma słabe działanie przeciwpsychotyczne i dużo ludzi po nim ma nawroty schizofrenii. Latuda z kolei również działa aktywizująco (i to bardzo), ale przy tym jest bardzo silnym lekiem przeciwpsychotycznym i daje takie poczucie, jakby nigdy się nie chorowało. Coś niesamowitego. I nie jest to tylko moja opinia. Potwierdzają to inni chorzy z grupy na facebooku.

 

 

To nareszcie macie swój dobry lek !!! Nic ,tylko się cieszyć .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Croatia2021 dokładnie tak. 🙂 Pierwszy taki lek, silny i do tego bez większych skutków ubocznych (jedyne co, to że wywołuje niepokój i senność, więc trzeba go brać przed snem, a dwa to w czasie posiłku). Problem tkwi w tym, że NFZ nałożyło jakieś wymagania odnośnie pacjentów, którzy mogą dostawać ten lek jako refundowany (wtedy nie kosztuje nic; normalnie to wydatek rzędu przynajmniej kilkuset złotych).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj @Croatia2021🙂

 

Brałam też Abilify jako stabilizator, ale krótko bo na mnie źle działał, a Lamo to biorę już od 5 lat  i chwaliłam, chociaż teraz będę chciała z niej zejść🙃 

 

Edytowane przez acherontia styx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, acherontia styx napisał:

Witaj @Croatia2021🙂

 

Brałam też Abilify jako stabilizator, ale krótko bo na mnie źle działał, a Lamo to biorę już od 5 lat  i chwaliłam, chociaż teraz będę chciała z niej zejść🙃 

 

 

Hej🙂

Ja na Abilify już długo. Dlaczego schodzisz z Lamo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Croatia2021 napisał:

Dlaczego schodzisz z Lamo?

Jeszcze nie schodzę, na razie schodzę z litu ;) jak całkowicie go odstawie to będę gadać z lekarką o powolnym zejściu z lamotryginy, bo nie chciała robić wszystkiego na raz. A chcę odstawić, bo dla mnie lamotrygina już nie działa, po prostu. 

Edytowane przez acherontia styx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Croatia2021 napisał:

To znaczy , że będziesz funkcjonować na "czysto", bez leków ?

Ja biorę aktualnie 4 różne leki ;)  stabilizator chce zmienić na jakiś inny, ale jeszcze nie wymyśliłam na co ;)  znaczy się wymyśliłam, ale na ostatniej wizycie moja lekarka zepsuła nieświadomie moją koncepcję 😅 

zresztą do odstawienia lamotryginy jeszcze co najmniej 2 miesiące, bo tyle jeszcze mam być na jednej tabletce litu zanim całkowicie odstawię ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lamo może faktycznie jest przereklamowane. Ale jaka alternatywa? Też byłam na licie kiedyś , ale w moim przypadku się nie sprawdził . Co zastosujesz zamiast niego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×