Skocz do zawartości
Nerwica.com

Muzykoterapia.


tgp

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Pisze by podzielić się z wami swoim projektem.

 

To co zawsze niesamowicie mi pomaga  w nerwicy i depresji to muzyka relaksacyjna (ale nie każda). Sam jestem muzykiem po fachu więc umiem stwierdzić co działa a co nie. Na youtubie jest masa kanałów z muzyką relaksacyjną ale żaden z nich nie opiera się o muzykoterapię i prawie żaden z nich nie tworzy muzyki specyficznie na nerwice bądź depresje. Wiele z nich oferuje ezoteryczne rozwiązania (specyficzne częstotliwości bądź strojenie itd) ale w gruncie rzeczy to nie działa. Wiele z tej muzyki próbuje również być jednym lekarstwem na wszystko czyli - muzyka na nerwice, depresje, sen, nauke itd ale to też nie działa i wychodzi, że jest to kompozycja o wszystkim i o niczym :DD
Można to porównać go tego jak gdybyśmy mieli tylko jeden gatunek muzyki i jedną jego formę czyli np. klasyczne rondo sonatowe :DD
Nie da się tak.

To całe doświadczenie skłoniło mnie do tego iż sam zacząłem pisać muzyke relaksacyjną opierając się jedynie o muzykoterapie i moje własne doświadczenie z nerwicą i depresją. Niedługo później postanowilem założyć swój własny kanał na youtubie.
Jeżeli lubisz muzykę relaksacyją tutaj podaje link: https://www.youtube.com/channel/UCqZTCD ... Yr49_eG52g
Nie mam zamiaru błądzić w strone ezoterycznych praktyk i w swojej twórczości skupiam się przede wszystkim na sprawdzonych metodach muzycznych pomocnych w walce z nerwicą, depresją i stresem.

Na koniec tego posta chcę wam wszystkim życzyć powodzenia na waszej drodze do zdrowia! Pamiętajcie, że nic nie trwa wiecznie! Zdrowie i równowaga są możliwe! Nie poddawajcie się choćby nie wiem co!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!