Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
myszoszczur

Zespół apatii wywołany przez SSRI

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wpiszcie w google :

 

SSRI-индуцированный синдром апатии

 

W Rosyjskojęzycznej wikipedii jest opisany ów stan.

Edytowane przez myszoszczur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dodatku ów stan może być permamentny, podobnie jak dysfunkcje seksualne

 

Fajnie wiedzieć, że do Rosjan nie dotarła polityczna poprawność i mogą pisać o wielu rzeczach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×