Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość myślący91

Gorączka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość myślący91

Miał ktoś z was kiedyś po odstawieniu leków długotrwałe podwyższenie temperatury ciała ?, ja od 3 tygodni mam 37,2 temperatury ciała. Nie wiem czy to od samego odstawienia leków czy co. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość myślący91

Ja się pytam czy od odstawienia leków można mieć taką temperaturę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość myślący91
28 minut temu, Abigail_1Sm25 napisał:

Masz odpowiedzi. Nie przejmuj się tym 🙂 

Tia, gdybym się nie pocił,całe ciało by mnie nie bolało, nie mówiąc już o zawrotach głowy to bym miał to gdzieś ale jakoś mi nie po drodze z tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość myślący91

Biorę benzo relanium,estazolam od chyba 1,5 tygodnia bo w żadnym mieście w mojej okolicy nie ma mirtoru na sen wiec muszę kombinować i ta gorączka po tych miksach ustała,jednak nawet z psychiki można mieć takie stany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...ależ oczywiście że można. sama często miewałam takie tam stany "okołopodgorączkowe" co też wiążę raczej z objawem psychosomatycznym, nerwicowym. i podobnie - wielokrotnie pomagało mi rozładowanie napięcia czy też obniżenie napięcia, poziomu stresu, z reguły w sposób niezdrowy, czyli np. właśnie wspomniane przez Ciebie benzo, albo alko, jedzenie itp. (wiadomo, że należałoby uspokajać się inaczej, no ale...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×