Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Adam27xxx

Depresja od leków + aspołeczność

Rekomendowane odpowiedzi

Choruję na coś w stylu boreliozy. Oprócz tego mam skłonności do depresji i źle mi się wiedzie w życiu. Jak zącząłem brać pewien antybiotyk to mi się bardzo pogorszyło.

Głównym problemem jest to, że nie mam do kogo gęby otworzyć poza babcią, (ale ona również się źle ma i rozmową z nią dołuje mnie jeszcze bardziej) można by rzecz, że moim głównym problemem jest samotność.

 

Dodatkowo mam wrażenie, że wszyscy ludzie mnie odtrącają i potrząsają głowa na mnie... już nawet za sam wygląd - ale cóż mogę poradzić na to, że jestem brzydki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że masz bardzo niską samoocenę i ogółem czujesz się podobnie do mnie. To nie jest łatwe. Wiem. A ile masz lat? Staraj się wychodzić więcej do ludzi, przełamywać się, próbuj rozmawiać.

Uczucie, że wszyscy Cię odtrącają.. Właśnie! To jest uczucie. Niekoniecznie musi tak być. Po prostu ludzie często nie potrafią docenić drugiego człowieka, pokazać że jest ważny i potrzebny. A jestem przekonana, że jest mnóstwo ludzi, którzy mają Cię za kochanego i wartościowego człowieka :) Chociażby rodzina, babcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×