Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
aldreas

Witam.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Mam 27 lat i Od stycznia tego roku zmagam się,no właśnie nie wiem czy to jeszcze nerwica czy już depresja. Na początku miałem napewno atak nerwicy- lomotanie serca, myśl że zaraz umrę, potliwość. Raz na dwa tyg i spokój, niestety później było już coraz gorzej, ciągły niepokój, wrażenie ciężkiej głowy, uścisku na głowę i dziś już bez leków nie funkcjonuje. Na początku doraźnie przy ataku pomagała hydroxyzyna, teraz biorę coaxil. Mam nadzieję że wrócę do normalnego funkcjonowania.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dziękuje żeby nie zapeszyć, w tym tygodniu ide na konsultacje psychiatryczną prywatnie bo na NFZ psychiatra odrazu przepisała mi mocne farmaceutyki a chciałbym tego uniknąć, nie usłyszałem nawet diagnozy. sam nie wiem czy Cierpie na nerwicee czy juz na depresje, :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aldreas, jeśli nie znasz diagnozy, to pytaj. Nie wszyscy lekarze mówią, co rozpoznali. Możliwe, że u Ciebie zaczęło się od nerwicy, ale przekształciło się w mieszane zaburzenia depresyjno-lękowe. Niemniej jednak poczekaj na to, co powie psychiatra podczas wizyty. Powodzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Zarejestrowałam się, żeby porozmawiać o problemach podobnych do moich i o tym, jak sobie z nimi radzić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Miałam podobny problem. Przerobiłam wszytko, aż pewnego dnia natrafiłam na Wspólnotę MiMJ w Częstochowie, która prowadzi Msze Święta z pięknymi modlitwami o uzdrowienie i uwolnienie. Pan Jezus jest prawdziwym i jedynym lekarzem, tylko on ma moc aby uzdrawiać ludzi. I to nie jest żart. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witaj. Miałam podobny problem. Przerobiłam wszytko, aż pewnego dnia natrafiłam na Wspólnotę MiMJ w Częstochowie, która prowadzi Msze Święta z pięknymi modlitwami o uzdrowienie i uwolnienie. Pan Jezus jest prawdziwym i jedynym lekarzem, tylko on ma moc aby uzdrawiać ludzi. I to nie jest żart. Polecam.

No jeszcze Ojciec Dyrektor Rydzyk ma moc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojciec Dyrektor ma moc, musi mieć bo jak inaczej Ci wszyscy ludzie by mogli tak głupiec?

Byłem na kolejnej wizycie u psychiatry , wizyta i niebo lepsza tzn e końcu ktoś przejawial zainteresowanie zamiast wypisać receptę i koniec. Dostałem na wieczór trittico . Rano i w południe dalej coaxil. Dziś 3 dzień i jak narazie czuje się odrealniony, nic mi się nie chce . Mam piszczenie w uszach. Najgorsze jest to że ciągle obawiam się o swoje zdrowie. W listopadzie miałem krew w kale, kilka razy ból podbrzusza, kolonoskopie mam 4.04 i strasznie się boję że umre. Mam 2 śliczne córki i wspaniałą żonę a ostatnimi czasy jestem nie do zycia , czekam na kolonoskopie jak na skazanie , dni lecą wolną i nie czuje się lepiej. E rodzinie dziadek zmarł na raka jelita.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że w rodzinie dziadek zmarł na raka jelita, a Ty u siebie zaobserwowałeś krew w kale nie musi od razu oznaczać najgorszego. Powiązałeś ze sobą oba fakty i niepotrzebnie się nakręcasz. Spokojnie... Wierzę, że kolonoskopia niczego złego nie wykaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że się nakręcam ale ciężko nie myśleć inaczej.

Czytam wypowiedzi wielu osób z forum i tak się zastanawiam, czy kiedykolwiek bede funkcjonował bez leków? Szczerze przyznam że przeraZa mnie to. Lata na antydepresantach. Mam brać leki 3 razy dziennie i czuje się po tym odrealniony, postanowiłem spróbować brać tylko na noc kiedy jest mi najciezej, dzień przy takiej pięknej pogodzie mija znosnie, nie jest lekko, nie wiem już czy to mojej głowie nie jest lekko czy organizm przyzwyczaił się do większych dawek i dziwnie się trochę czuje, ale przynajmniej czuje się sobą. Bede próbował ograniczać i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak narazie najgorszy jest sen , zawsze płytki i przerywany i bez różnicy czy na pełnych dawkach czy zmniejszonych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam swój pierwszy atak paniki od 10 dni.

Całe 10 dni bez żadnych leków i dziś mnie strzelilo. Próbowałem się uspokoić ale nie mogłem ogarnąć myśli i ten niepokoj. Musiałem wspomóc się hydroksyzyna. Odstawiłem wszystkie leki antydepresyjne m.in coaxil trittico i znowu czułem się soba , normalnie , przy większym zmęczeniu bywało ciężko ale dawałem radę ale dzisiejszy dzień mnie zaskoczył, myślałem że z tym już koniec..:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwałtowne odstawienie leków tym właśnie skutkuje :-)

Jak zaczynałam zrobiłam to samo, oj nie było to dobre posunięcie, oj nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, problem z tym że bez leków czuje się lepiej niż na lekach , nie mam derealizacji , spadków nastroju, ciężkiej głowy i wielkiego smutku. Od początku kwietnia nie biorę nic wiem że przestałem nagle ale jak długo po odstawieniu leków utrzymuje się ich działanie? Ostatnio zacząłem znowu ćwiczyć i wróciłem na siłownię,po dużym wysiłku wraca niepokój a w nocy zbliża się atak , leki trzymam zawsze jako ale staram się sam opanowac. Mam nadzieję że jak zacznę terapię to mina wszystkie objawy po jakimś czasie, chociaż cały czas wydaje mi się że to problem z głową i że powinni mi rezmiana zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×