Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
kamrak

Czy to Depresja?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

trafiłem tu, bo sam już nie wiem. Kiedyś miałem depresję, zacząłem brać sulpiryd 50mg x 2 i przez 3 lata był spokój, wyjechałem wszystko super, od kilku miesięcy zacząłem się budzić w nocy, potem zatrucie w pracy całej ekipy i żołądek funkcjonował dziwnie, jakieś nudności, głównie w nocy budziłem się i obawiałem się, że jak znów się zatruję to chyba nie zniosę. Sulpiryd brałem nieregularnie, czasem 100mg dziennie, czasem 150, czasem rano czasem przed snem. Wróciłem na dwa tygodnie do kraju z infekcją, dostałem antybiotyk, który zaczął mi rozwalać żoładek, w sumie spałem ok, ale objawy i jakieś dziwne niepokoje zaczęły od kilku dni pojawiać się w dzień, dwa dni temu chyba deprecha wróciła, chyba to ona, albo nie wiem, ten sulpiryd, wziąłem raz węgiel to czułem się spoko przez 24 godziny, potem jednak znowu jakiś nagły atak smutku, dziwnego uczucia, dzisiaj od rana dramat, ciągle płaczliwość jakaś, żołądek też wariuje, burczy bulgocze, pesymistyczne myśli, odechciewa się żyć, wziąłem cetryzynę o 17:00 i się uspokoiło. Ciekawe, co będzie rano... Byłem u lekarza zapisał Mozarin 10mg. Moje pytanie: czy to depresja, czy może sulpiryd już nie działa, a może przez to, że żołądek zrąbany nie wchłania tego sulpirydu należycie, szukam pomocy, bo zaczynam pracę od jutra po urlopie i jak tak dalej pójdzie to będę musiał wracać do kraju i skupić się mocniej na leczeniu u psychiatry...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kamrak, przede wszystkim leki powinieneś brać o stałej porze i w jednakowej dawce, a nie tak jak robiłeś, że raz wziąłeś rano, innym razem wieczorem, raz większą, a raz mniejszą dawkę. Nie wiem, czy powróciła depresja. Możliwe, że obniżone samopoczucie wynika z infekcji, jakiej się nabawiłeś. Daj sobie kilka dni na odpoczynek, regenerację sił, bierz leki zgodnie z zaleceniem lekarza i zaobserwuj, co dzieje się z Twoim samopoczuciem. Pozdrawiam i powodzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×