Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
agunka29

Rudotel prosze o odpowiedz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od konca lipca przyjmuje Rudotel przez poerwszy miesiac bralam dwa razy dziennie po pol tabletki a od prawie 3 tyg biore tylko raz dziennie pol tabletki. Od dzisiaj przez 4 dni mam brac cwiartke. Wiec moje pytanie jest takie czy ja moglam uzaleznic sie przez ten ktotki okres od tego leku? I czy schodzac tak z leku moga wystapic objawy odstawienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze juz wczesniej czulam ze lek przestaje powoli dzialac ale przez ten czas ani razu nie zwiekszylam sobie dawki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytanie, najlepiej spytaj lekarza. Ale mam pytanie, po co w ogóle bierzesz taki lek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Lekarz psychiatra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Może zastanów sie nad zmianą psychiatry i psychoterapią? Bo ten lek nie leczy, tylko czasowo usuwa objawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest odpowiedni dział w indeksie leków dla Rudotelu. Medazepam jest długodziałającą benzodiazepiną. Nie powinnaś być uzależniona. Także luzik.

sailorka - Ale napisała, że schodzi z tego leku. Czyli lekarz pewnie wrzucił to na czas wdrażania jakiegoś innego leku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×