Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Ewelinka31

Pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tu nowa od 12 lat zmagam się z ciężką nawracającą depresją mam wiele różnych objawów z ciała i głowy mam też dużo różnych nietypowych objawów.. Mój organizm jest o tyle nietypowy że trudno dobrać mi odpowiednie leki poprostu nie zostają zaakceptowane i organizm się broni odrzuca je mówiąc prościej.. Ostatnio brałam dulsevie ale czułam się fatalnie doszło do tego że bałam się wyjść z domu, teraz biorę Alvente już ponad miesiąc i moje pytanie brzmi czy ktoś po tym leku miał takie niemiłosierne lęki niedajace żyć i czuł niechęć do świata?? Czy to tylko objaw serotoniny i trzeba poczekać na efekt? Tylko tak dłużej żyć się nie da.. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku zawsze jest lekki spadek ale jak przechodzisz z leku na lek powinien być mniejszy. Nie myślałaś brać jakiś typowych seretoninowcow o szerokim profilu anty - lękowym typu paroksetyna czy escitalopram? Wenlafaksyna to lek znany z tego, ze generuje lekkie napięcie a to dla niektórych jest paraliżujące i tylko eskaluje ich wewnętrzny lek/niepokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewiem na wenlaflaksynie jestem od 2 miesięcy biorę jeszcze trittico 250 na noc przerobiłam już dziesiątki leków.. Niestety choroba zawsze wracała pod różnymi postaciami..rozmawiałam dopiero ze swoim psychiatrą trochę mnie uspokoił.. A Ty bierzesz jakieś leki? długo chorujesz na to świństwo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biore ale nie ssri. Essr-raje to leki do zaleczenia, wprowadzenia w komfort uśnieżenia ale większość ludzi nie zmienia nawyków tylko gnije tak samo z tym, że maja po prostu zablokowane funkcje ostrzegawczo/informacyjne i dlatego po odstawieniu jest klops.

Jakie masz nietypowe objawy po lekach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz te moje objawy to są skutkiem depresji może bardziej niż skutkiem leków.. Drżenie ciała lęk i gorączka do 38 stopni tylko w określonych godzinach w ciągu dnia, ból całego ciała, straszna derealizacja..mam też męczące myśli.. To już raczej takie standardowe objawy bezsens życia brak wiary w siebie i okropny lęk przed prawie wszystkim... Chodzę też na psychoterapię i uczę się życia na nowo walczę i mam zamiar dać radę chodź czasami już wiary mi brak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I przez te 12 lat naprawdę nie próbowałaś czegoś innego, np. stosowania witamin, albo zdrowej diety?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi próbowałam wszystkiego teraz mam nadzieję że jestem na dobrej drodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×