Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość csrpk

Tiki po paroksetynie??

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Witam prosze o przekierowanie do dzialu leki, gdyz nie moglem tam standardowo utworzyc nowego topicu. Po paroksetynie mialem praktycznie kazdorazowo jak bralem przedziwne uczucie tikow w obrebie oczu tak, ze ciezko mi bylo na kogokolwiek sie spojrzec i dluzej z nim porozmawiac z twarza w twarz. Normalne tiki chyba.. Nie wiem, raczej to nie bylo wynikiem wyplukania pierwiastkow, gdyz to byl pierwszy i drugi dzien kuracji.. Pamietam, jednak, ze kazdorazowo tak mialem, tylko tak juz bylem zakrecony w tych lekach biorac kilka na raz czasem, ze nie wiedzialem co jest co i czy tak po prostu nie mam... Teraz mialem czarno na bialym, ze napewno cos takiego mam po paroksetynie. Nie pamietam jak to bylo w przypadku innych lekow...

 

Czy mial ktos podobne uczucie? Wiem, ze to raczej dziwne ale...

 

Najlepiej z ostatnich lekow czulem sie chyba po wenlafaksynie tylko bylem tak zafascynowany medytacja, joga i zdrowa dieta, ze im wylacznie przypisywalem cudowne zmiany nie patrzac na to, ze biore oprocz tego LEK. Dzialanie sie oczywiscie utrzymuje, ale po jakims czasie ow cudowny efekt znikl. A medytowalem dalej ?? o_0

 

Mam zamiar wrocic do wenli, w pierwszej kolejnosci bo u mnie dziala jakby od razu pozniej jest chwila przestoju a potem jest jeszcze lepiej.. Mam takie wrazenie jak bylo podczas ostatniej kuracji przynajmniej. Pozniej mieszalem razem z seroxatem, ale milaem te dziwne wspomniane tiki tak ze ciezko oko w oko mi bylo z kims nawijac.

 

Eee jesli ktos mial podobnie, chcialem wrzucic do tego jeszcze pozniej ew sertraline, czy po niej moga wystapic te tiki?? Mi najbardziej siada to niestesty na oczy. Coz najwyzej pudelko po zolofcie wyladuje w koszu albo go zostawie po prostu do kolekcji bo nie raz juz tak bylo, ze sie czasem wraca do tego samego.. bynajmniej ja tak mam.

 

Oczywiscie najpierw przetestuje miesiac poltora Wenlafaksyne. Zebym mogl cos o niej samej powiedziec, lekarz kiedys robil mi kombosy z miejsca ale to chyba najglupsza rzecz jaka moze byc?? Co z tego ze jedno dziala dobrze, jak drugie niweluje caly ten poztywyny efekt?

 

Nie rozpisuje sie juz wiecej;)) Pozdrawiam serdecznie dobrej nocki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dzieki myslalem, ze juz nikt sie nie wypowie.. To samo mam np jak za duzo cwicze jesli chodzi o joge i np pozycje odwrocone czyli stanie na glowie.. nie wiem czy to dokladnie taki sam stan, ale pamietam ze jak cwiczylem to tez mi sie cos dzialo z oczami dziwnego. cos jakby tiki i przymus czestego mrugania. tyle tylko ze bedac u okulisty nic niepokojacego nie zauwazyl i teoretycznie z oczami (teoretycznie) jest wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×