Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
anna30

witam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W zasadzie nie wiem, co mi dolega. Biorę Andepin 20 mg od 3 tygodni. Poza tym, że straciłam całkiem apetyt, schudłam, trzęsą mi się ręce, to innych (pozytywnych) efektów nie zaobserwowałam. Jeszcze widocznie za wcześnie.

Nie cierpię na depresję. Lek został mi przepisany, bo bywam agresywna i nie panuję nad sobą.

Zaburzenia osobowości?

Ogólne samopoczucie dobre. Zwłaszcza jak podejmuję nowe wyzwania, jak coś się dzieje.

Pozdrawiam i cieszę się, że na to forum trafiłam. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Hej, Aniu-witaj wśród nas :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Cześć anno30. Miło Cię poznać.

Myślę, że tutaj odnajdziesz spokój. Życzę Ci wszystkiego najlepszego!

Pozdrawiam cieplutko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×