Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lanzarek

dopadła mnie nerwica lekowa

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim. mam 29 lat. dopadla mnie nerwica lekowa.

 

od 4 dni lecze sie na nerwice lekowa.

mam problem wyjsciem z domu. a gdy juz wyjde to mam straszne zawroty glowy . czuje ze zaraz zemdleje.

czy jest osoba ktora moglaby mi pomoc z tego sie wyleczyc ? nie wiem od czego zaczac. szukam w internecie jakies wskazowki ale nie bardzo na cos trafiam.

od czterech dni zazywam FAXOLET ER 37,5 . nie odczuwam zadnej poprawy. bardziej chyba sie nawet gorzej czuje. dzis jako tako moge chodzic po domu. predzej tylko lezalem. nie wiem od czego zaczac. pomocy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Trudno od razu wskoczyć na 75 czy 150 mg. Lepiej wchodzić stopniowo. Efekty leczenia pojawiąją się w czasie od 2 tyg. do miesiąca począwszy od dawki terapeutycznej. Lanzarek, czasem następuje pogorszenie stanu na początku. Uzbrój się w cierpliwość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Lanzarek, poprawa dopiero nastepuje po m-cu. Natomiast skutki uboczne sa do 4 tygodni, trzeba przetrzymac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mirunia . tak wiem gdzies wyczytalem ze po 2 tyg zaczyna dopiero dzialac. ale biore od paru dni i mam dziwne mysli w glowie. na szczescie to tylko mysli. ale nie wiem czy teraz bedzie lepiej czy moze jeszcze byc gorzej od tego stanu w ktorym jestem. jutro ide po nastepne l4 bo nie dam rady tak funkcjonowac w swiecie zywych. chce tylko troszke przyswoic te tabletki zeby miec sile chodzic w ogole bo z tym jest ciezko. oduzaja strasznie te leki.

dostalem jeszcze leki o nazwie Hydroxzinum VP . myslicie zeby je brac?

idzie sie z tej choroby wyleczyc czy to tylko mit??

boje sie chodzic po centrach handlowych. w ogole po miescie. jak jest duzo ludzi to podswiadomie mam zawroty glowy. czuje jakbym mial odjechac. nie wiem skad to sie bierze.

te leki mi pomoga?

jestem spanikowany..

 

-- 12 kwi 2015, 22:43 --

 

maja_naga a dal ci cos ten lek ? moze na inny organizm to inaczej dziala? ja mam tylko taka cicha nadzieje

 

-- 12 kwi 2015, 22:46 --

 

magnolia84 to ja z tej dawki bede musial wskoczyc na wyzsza? to co mi zapisala mnie nie wyleczy ?

moj organiuzm chyba tego nie wytrzyma bo widze jakie dzialanie ma na mnie ta dawka.

 

-- 12 kwi 2015, 22:47 --

 

Agusia co masz na mysli piszac- Natomiast skutki uboczne sa do 4 tygodni, trzeba przetrzymac.

jakie skutki uboczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mirunia nic innego mi nie pozostaje. musze to wszystko przeczekac.

wlasnie nie ustalilismy nastepnej wizyty. wypisala mi dwie recepty z ktorych jedna mialem wykupic. powiedziala ze gdy bedzie potrzeba to mam wykupic nastepna. mowa tu o lekach FAXOLET ER 37.... i hydroxyzinum. myslisz ze ona wie co robi ?? bo teraz szczerze mowiac zaczalem w to watpic jak przeczytalem twoj post.

 

pani psychiatra leczy tez we wroclawiu takze myslalem ze to moze byc strzal w dziesiatke. choc slyszalem o niej rozne opinie.

 

z tym hydro... mowila ze jak nie ma potrzeby to lepiej zeby go nie brac. wiec nie biore . za duzo lekow to chyba tez nie dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spie dosc dobrze jak na razie .

 

tak na tej drugiej recepcie tez jest 37.5mg .

 

nie zapytalem bo nie wiedzialem nic o tej chorobie. myslalem ze wezme jedno opakowanie i nastepne nie bedzie mi potrzebne bo sie wylecze ale widocznie tak nie bedzie.

prywatnie chodze. bo na kase chorych jest zbyt dlugie oczekiwanie.

 

ty sie mirunia leczylas na nerwice lekowa?

 

a nerwy zwiazane w zyciu codziennym maja jakis wplyw na ta chorobe? mowie o dodatkowych nerwach nie zwiazane z lekiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Lanzarek, 37.5 to nie jest dawka terapeutyczna więc pewnie za jakiś czas wejdziesz na 75 mg. Na jednym czy 2 opakowaniach terapia się nie kończy. Potrzeba co najmniej pół roku, zeby móc powiedzieć o pozytywnym efekcie leczenia. Nie wolno samemu odstawiac leku nawet wtedy, gdy dobrze się czujesz. Trzeba kontaktować się z lekarzem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

magnolia tak wiem. gdzies wyczytalem ze wiaza sie powazne skutki z odstawienia leku nie konsultujac sie przed tym z lekarzem.

 

dziekuje ze uswiadamiacie mnie co mnie czeka.

dawke 37.5 ciezko znosze. zauwazylem u siebie nawet spadek wagi. nie wiem czy to przez te leki czy przez nerwy ktore mi towarzysza.

 

mowisz o pozytywnym efekcie leczenia. ale nie o wyleczeniu ?

 

mam 29 lat. cale zycie przede mna. boje sie ze czeka mnie "swietlana" przyszlosc w 4 scianach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Lanzarek, jak lek się wkręci i zadziała to wszystko będzie dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lanzarek, Każdy z nas lękowców w jakimś stopniu przechodził przez to co Ty. Przetrzymaj, jak nie będzie żadnych efektów, to idź do lekarza i omów z nim swój stan, może każe Ci jeszcze poczekac, albo zwiększy Ci dawkę. Nie krępuj się chodzic do lekarza, w końcu chodzi o to żebyś się lepiej poczuł.

Poczytaj forum, poczytaj o tym zaburzeniu,to troszkę oswoisz się z chorobą. Ja każdemu polecam książkę, która mi pozwoliła nabrac trochę dystansu do tej przypadłości - J.Bemis "pokonac lęki i fobie". A krokiem następnym w walce z chorobą, jak się trochę ustabilizujesz, jest psychoterapia.

Trzymam kciuki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kosmosstrada . myslisz ze psychoterapia bedzie konieczna?

 

leki chyba cos zaczely dzialac. bo lepiej znosze wyjscie z domu niz przed tym jak zaczalem sie leczyc wiec mam nadzieje ze ide dobrym torem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×