Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
muszysko

Depralin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Dopiero zaczynam "przygodę" ze specjalistami i lekami, stąd też znalazłam się na forum.Biorę od kilku dni Depralin, czuję się źle psychicznie i wygląda na to że tak ma być ale od strony fizycznej coś jest nie tak, boli mnie okolica serca, wiadomo weekend poradnia zamknięta, na ulotce napisano że z serduchem może być coś nie tak.Pytanie moje brzmi czy ktoś tak miał i jest to normalne lub czy może odstawić lek i czekać do poniedziałku na konsultacje choć telefoniczne?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×