Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
devnull

Po którym leku skok ciśnienia ? (pomocy)

Rekomendowane odpowiedzi

Biorę leki jak w podpisie.

 

Dzisiaj matka kupiła sobie ciśnieniomierz i dla zabawy postanowiłem zmierzyć sobie ciśnienie,

zrobiłem to 3 razy i wynik był niemal taki sam a konkretnie 174/114 czyli masakra.

Wziąłem od razu 0,5mg Xanaxu na uspokojenie bo fakt ten bardzo mnie przestraszył,

dodatkowo 12,5mg hydrochlorothiazidum na obniżenie ciśnienia.

 

Lekarz kontroluje moje leczenie, ale tracę do niego cierpliwość, skoro nie chce mu

się zmierzyć mi nawet ciśnienia - psychiatrzy często to olewają.

 

Nie miałem dziś powodów do stresu, byłem pobudzony Amisulprydem (25mg), rano brałem 10mg Escitalopramu,

a na noc biorę 0,5mg Alprazolamu (Xanax) i 5-15mg Mianseryny (Lerivon).

 

Który z tych leków mógł się przyczynić do tak chorego ciśnienia ?

Ja obstawiam, że to Amisulpryd (mimo że mała dawka) do tego może jakaś interakcja (5ht2c) z Mianseryną ?

 

z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×