Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
chiringuito

Lęki, dziwne stany - czy potrzebna wizyta u psychiatry?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prawie dokładnie 2 miesiące zapalilem marihuane ze znajomym, (wczesniej tego nie robilem , kiedys raz sprobowalem ale nie podobalo mi sie wiec tego nie powtarzalem) byla to dosc duza ilosc , zaraz po zapalaniu , nastapily palpitacje serca , wrazenie jakbym byl kompleteni pijany wszystko jakby sie rozmazywalo, stan ten utrzymywal sie 3 godziny. Nastepne 2 dni czulem sie normalnie, 3 dnia nastapilo powtorzenie tego stanu tylko o mniejszym natezenio ale rowniez palpitacje serca i wraznie jakbym byl pijany. Trwalo to tydzien. Przez piewrszy miesiac mialem derealizacje , dziwne stany lekowe itp. Drugi miesiac jest lepiej ale dalej mam nieraz wraznie derealiziacji , oraz co mnie irytuje odczuwam stan nieraz w ktorym nie moge skupic sie na jakiejs czynnosci , bo moja uwaga przeniesiona jest na moja powieki (czyli czynnosc zamykania powiek stala sie jakby warunkowa) oprocz tego w polu widzenia mam latajace muszki/mety przed oczami.

 

Dodam ze przebywam za granica na wymianie studenckiej w hiszpanii , juz tydzien po poszedlem do szpitala , gdzie przepisali mi diazepam i powiedziali ze wszystko samo wroci do normy. 3 tygodnie po bylem juz u uczelnianego psychologa , ktory to samo mi powtarzal zebym sie nie denerwowal i nie nakrecal... no ale juz 2 miesiac mija, dziwne stany sie utrzymuja a mi ciezko zebrac sie do nauki i normalnego funkcjnowania.

 

Prosilbym o pomoc i porade. Co to moze byc? Domyslam sie ze wbrew temu co mowi psycholog powinienem udac sie do psychiatry.

 

Pozdrawiam ,

chiringuito

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że powinieneś iść na konsultacje, to wygląda na nerwicę a po marihuanie często się uaktywnia nerwica. Jeśli to jakieś lekkie stany nerwicowe to pewnie Cię wyśle na terapie albo może jakiś lajtowy lek da. W każdym razie nie ma co zwlekać bo to się może pogłębiać nieleczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja historia jest niemal identyczna

jak najprędzej skonsultuj się z lekarzem specjalistą :)

jak coś moje gg : 25 081 941

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tak szybkie odpowiedzi . Lucja odezwe się do Ciebie.

Z psychoterpia może być trudno z racji przebywania za granicą, jednak postaram się jak najszybciej udać do psychiatry i jesli to konieczne wrocic do kraju.. (Na razie rodzina nie wie o tym co mi sie przydarzyło)

Jeśli chodzi o lajtowy lek , to jaki on mógłby być?

 

Pozdrawiam

chiringuito

 

-- 25 mar 2014, 03:24 --

 

Jeszcze jedno myslicie, ze diagnoza lekarza specjalisty bedzie utrudniona z racji mojego jezyka hiszpanskiego ( na poziomie b2-c1). Moze lepiej skonsultowac się z psychiatrą - online ale z Polski? Przyznam, że z hiszpańskim psychologiem miałem wrażenie, że nie mogę mu przekazać tyle ile bym chciał, ale może detale nie są aż tak istotne.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No być może jest utrudnieniem jakimś język, sam musisz ocenić, możesz poszukać przed wizytą konkretnych zwrotów na objawy. Konsultacja online byłaby ok ale recepty chyba nie dostaniesz w ten sposób co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciek, tak właśnie zrobię. Umówiłem się już na wizytę z hiszpańskim psychiatrą.

 

A wczoraj mialem dodatkowo konsultację online z pychiatrą z Polski. Przepisał mi hydroxyzyne i biotropil. Jak dla mnie rozmowa dość dziwnie przebiegała, raptem 15 min. Nie pytał za dużo , ja też nie zdążyłem wszystkiego powiedzieć. Biotropil nie wiem jak ma mi pomoc. Owszem po pierwszym miesiacu od zapalenia mialem wrazenie ze jestem otepialy a moja pamiec szwankowala , jednak teraz nie jest tak zle i jedynie w sytuacji stresu mam klopoty z pamiecia i koncentracja ( jak na przyklad zaraz po wizycie)

 

Może ktoś powiedzieć coś o tych lekach w takiej kombinacji (biotropil 1-1-0 codziennie , hydro 1-1-1 i potem schodzic o jedna, nastepnie doraznie) . Mam je dostac poczta.

 

Poza tym stwierdzil, ze moge byc uzalezniony i dal mi namiar do psychoterapeuty od uzaleznien rowniez online. Jest to mozliwe? Nie czuje checi zapalanie , wrecz przeciwnie. Ogólnie miałem wrażenie, że mnie nie słuchał.

 

Pozdrawiam ,

chiringuito

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×