Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
DzeSss

nerwica nabrała innego zabarwienia

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio wróciły do mnie myśli dotyczące błędów jakie popełniłem w dzieciństwie i w wieku gimnazjalnym, teraz mnie to meczy strasznie i czuje się okropnie. W wieku 12 lat zacząłem się masturbowac było to dla mnie coś nowego i odkrywczego a za razem sprawiało przyjemność. Którejs nocy się przebudzilem i usłyszałem jak moja mama kochała się z moim obecnym ojczymem coś mnie podkusiło i to zrobiłem. Na 2 dzień nie bardzo mogłem zrozumieć tej całej sytuacji zapomniałem o niej. Gdy miałem 16 lat podczas wakacji u babci masturbowalem się często, zobaczyłem dziewczynie która jest ode mnie 2 lata starsza ujrzałem jej bieliznę i tez musiałem to zrobić. Zapomniałem o tym również. Ale dowiedziałem się niedawno ze to moja jakaś rodzina!! Obliczyłem ze to 4 pokolenie w linii bocznej. Masakra jakąś czuje się źle bardzo z tym ze taki głupi byłem ze w ogóle zacząłem się interesować seksualnością w tak młodym wieku. Chciałbym cofnąć czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

To chyba normalny proces dojrzewania. Może Cię najwyżej brzydzi, że takie rzeczy Cię podniecają. No ale jak wysokie libido miałeś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co chcesz powiedzieć przez to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

No nie pierrdol, że nie jesteś trollem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@DzeSss

Niewidze w tym co napisałeś nic nienormalnego, to normalne że w takim wieku interesują Cie dziewczyny. Gdyby Cię nie pociągały to byłoby źle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam Nerwice natręctw i też sie masturbuję.I jestem wierzącym i dalej nie wiem co z tym robić . I wogóle wszyscy teraz wkoło mnie tak denwrwują , że mam ochote ich zabić i ( oczywiście nie jestem jakimś kriminalistą lecz po prostu normalnym a wręcz nadwrażliwym chłopcem ). Mam z masturbacją straszne poczucie winy i .......... ja już nie wiem co robić.Popadłem w taki stan totalnego "luzu" i powoli staczam sie na dno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DzeSss, a niech sobie będzie kim chce w linii bocznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też mam Nerwice natręctw i też sie masturbuję.I jestem wierzącym i dalej nie wiem co z tym robić . I wogóle wszyscy teraz wkoło mnie tak denwrwują , że mam ochote ich zabić i ( oczywiście nie jestem jakimś kriminalistą lecz po prostu normalnym a wręcz nadwrażliwym chłopcem ). Mam z masturbacją straszne poczucie winy i .......... ja już nie wiem co robić.Popadłem w taki stan totalnego "luzu" i powoli staczam sie na dno.

 

mam podobnie tez jestem nadwrazliwy 23 letni chlopiec wychowywany przez matke problemy z masturbacja pozniej ogromne poczucie winy nienawisc do wszystkiego i wszystkich ciagle myslenie ze jestem zly ale nie chce nienawidze siebie jeszcze bardziej za to ze nienawidze innych ludzi zazdroszcze im sukcesow czuje sie jak w drodze bez wyjscia ze nie dane mi bedzie zasmakowac normalnego zycia tylko ciagle strachy ze ktos chce mnie zasztyletowac w drodze do domu moze to smieszne ale nawet boje sie dzieci z podstawowki ogolnie to chyba boje sie wszystkiego czego nie boja sie normalni ludzi relacji normalnego wyjscia z domu za to czuje sie jak ryba w wodzie robiac chyba zle rzeczy o ktorych dla wlasnego dobra nawet nie bede tutaj pisal czuje sie wtedy po prostu dobrze.Codziennie sobie mowie ze skoncze z tym raz na zawsze i niech bedzie co bedzie ale jakos brak sily taka niemoc.

 

-- 25 mar 2014, 15:54 --

 

ale jeste jeden plus chce byc szczery a nie zwyklym jebanym klamca.Chociaz to trudne jak cholera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masakra jakaś ostatnio podczas zblizenia z dziewczyną było super ale pewnie dla niej dla mnie niekoniecznie. Nie mogłem się skupić na niej tylko jakieś dziwne myśli erotyczne w głowie. Od początku tego gówna mam natręty o zboczeńcach. Spojrzę sie na kogoś młodszego od tak po prostu i od razu sobie wkręcam że mam takie upodobania, że spojrzałem się bo mnie to kręci że we łbie mi sie poprzestawiało. Nosz kur...a skąd się to wzięło ??!! ja spoglądam na zdjęcia sprzed roku to aż płakać mi się chce przecież byłem normalnym chłopakiem. Mam dopiero 20 lat a już taką psychikę zjechaną.

Właśnie mi się wydaje ze to przez to że zacząłem sie masturbować w wieku 12 lat i oglądać porno.

Tłumaczę sobie że ja tego sobie nie wybrałem, nie ode mnie to zależało ale nie pomaga zbytnio. teraz ja sobie pomyśle ze to mam to nie wierze w to ze moge z tego bagna wyjsc kiedykolwiek ;((

praktycznie na niczym sie nie mogę skupić na studiach, pracy, rodzinie, na mojej ukochanej, a zwłaszcza na swoim życiu. Mam poczucie winy i czuje sie źle jak sobie pomyśle o tym co robiłem jak byłem dzieckiem, nastolatkiem (12-16 lat) nie wiem co dalej będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DzeSss, jeśli sobie wkręcasz i tak przezywasz to oznacza, ze tego nie masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aśnie wkrecam sobie i przeczytałem ze porno może uzależniac , że ludzie ogladajal coraz to gorsze filmy bo zwykle im nie wystarczają. Ja też oglądalem kiedyś bardzo często filmy porno teraz mi się tez to zdarza ale bardzo rzadko np. Kobiety solo. Czasami kobiety les (większość facetów ogląda od czasu do czasu) Jak bym nie miał nerwicy to pewnie bym się tym nie przejął ale te natrety związane ze zboczencami i ta cala gonitwa myśli i leki ze mi coś odwagi ze będę miał tak jak przeczytałam w.tym artykule i wszystko dopasowuje do siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DzeSss, ja sobie tak tłumaczę. Jeśli nie moge przestać o czyms innym mysleć to jest to natręctwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie daję już sobie rady......... Nie wyobrażam sobie , życia w przyszłości i normalnego funkcjonowania . Nachodzą mi coraz częściej myśli samobójcze bo już mam dosyć . No tylko nie wiem czy po samobójstwie nie poszedłbym do piekła a to by było jeszcze gorzej. Byłem dzisiaj u spowiedzi rekolekcyjnej i był taki ksiądz starszy i czuję ze on mnie w ogóle nie zrozumiał . i teraz w Kościele sie na mnie patrzą ludzi dziwnie no i nie tylko tam ale mam ochotę ich zabić a przynajmniej wyjebać ( sory za wulgaryzmy ale juz nie daje rady ) . Nerwica nabrała zupełnie innego zzabarwienia HELP!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×