Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
agucha80

BŁAGAM O POMOC!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowa na forum nie mam kogo zapytać...proszę o szybką odp . tydz temu połknęłam 40 tab sympromalu,byłam pijana nie wiem co przyszło mi do głowy, nigdy wcześniej nie miałam ani myśli ani prób samobójczych! w nocy miałam zapaść totalnt bezwład ciała, okropne zawroty głowy, nie potrafiłam ustać na nogach, okropne zawroty głowy suchość w ustach...myślałam że już to koniec! nadal czyję się żle jestem osłabiona, boli mnie serce mam lekkie zawroty głowy i jestem senna , boję się położyć spać! co mi grozi? czy jest sęs jechać jeszcze do szpitala? PROSZĘ POMÓŻCIE! JA CHCĘ ŻYĆ! TAK CHOLERNIE SIĘ BOJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Agucha80 , 40 tabletek :shock: , i w dodatku do alkoholu . Masz szcęście ,że się obudziłas po tak total dawce . Powinnas udac się jaknajszybciej do lekarza . Być może długo jeszcze będziesz się czuć żle ( myśle ,że koło 2-3 tygodni ). Głupota i nieprzemyślane zachowania po alkoholu drogo będą Cie kosztować . No cóz nie od dzisiaj wiadomo ,że wódka rozum odbiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś Agucha zamilkła , może to efekt tych tabletek połkniętych na" pijanego wariata ".

Julijka83, przecież koleżanka napisała ,że była pijana i dlatego tak sie stało.

I nie bądż śmieszny ,zadając pytanie , skąd wzięła te tabletki >poszła do lekarza po receptę , a potem do apteki ,,, i sruuuu do gębuszki ;) .

Lipa , jak nie wiem , ciekawe ile lat ma nasza koleżanka , choć chociaz takie chore akcje to nie tylko domena młodzieży .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agucha80, dobrze że przeżyłaś ten tydzień i może nic Tobie nie będzie, ale jak wszyscy wcześniej napisali wizyta u lekarza jest konieczna! Przedawkowanie leków to poważne obciążenie dla organizmu, moglo dojść do uszkodzenia narządów wewnetrznych wiec im szybciej Ciebie ktoś przebada tym lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×