Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Ania4444

Efektin ER75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od połowy grudnia biorę Efektin ER75 raz dziennie rano. Jest to mój pierwszy lek na depresję. Ogólnie jestem wyciszona, spokojna i jest ok. Tylko czasami mam potworne bóle głowy, skoki ciśnienia, biorę tabletkę na obniżenie i to działa na 40 minut. Potem jest to samo, bóle głowy są wykańczające, nie jestem w stanie iść do pracy... trwają ok 2-3 dni. Proszę , poradźcie jak sobie poradzić, może ktoś z Was miał podobny problem. Ogólnie lek jest ok, ale ten skutek uboczny jest nie do zniesienia, z nudnościami sobie radzę ( jem to na co mam ochotę, :smile: ).

Pozdrowienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z posrod wszystkich lekow antydepresyjnych jakie w swym zyciu mialam juz okazje "zjesc" ;P

Effectin wydaje mi sie najlepszy, nawet dzieki niemu troche schudlam.

Niemniej, ponownie wraca do mnie wrazenie, ze po kilku mc przyjmowania antydepresantu, jego skutecznosc ppo jakims czasie spada, jak gdyby organizm sie przyzwyczajal...

Ja mam stwierdzona depresje/ neurastenie ale na co ja tak naprawde cierpie...

Ostatnie dni zyje w przygnebieniu, obwiniam sie o brak odwagii by zmienic cos w zyciu, o brak motywacji, brak bycia konsekwentnym...Kim jestem? Naprawde chora? Naprawde DDA? Czy po prostu len...

Jak ktos chce ze mna popisac szczerze, bez potepiania mnie, chetnie odpowiem(chyba ze moj zmienny humor bedzie na minusie:0 )

Pisalam chaotycznie, przepraszam, pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie depresja zaczęła się od sytuacji nerwowych, skumulowały się dość poważne problemy, jeden za drugim, żyłam na skraju wyczerpania nerwowego, nie mogłam jeść, spać itd. Gdy już wszystko zaczęło wracać do normy, sytuacje się uspokoiły, ja zaczęłam z dnia na dzień słabnąć, mogłam spać cały dzień a i tak byłam zmęczona, nie chciałam z nikim rozmawiać, zaczęłam unikać ludzi, telefonów itd. Myślałam że jak odpocznę to będzie ok. Ale wcale nie. robiłam badania, ok. Wyszło zapalenie tarczycy i objawy depresji. Psychiatra powiedział mi ze to jest z powodu nerwów, niestety sytuacje życiowe prowadza do niektórych chorób. Depresje ma każdy z nas, ale potrzeba innych bodźców, wyzwalaczy, tzw. kopa i deprecha uaktywnia się. Faktycznie po efektinie czuje się lepiej, uspokoił mnie szybko. Męczą mnie tylko nieraz silne bóle głowy, biorę apap jeden drugi, i tak dwa trzy dni........ nie raz brakuje mi słów trudno mi się wysłowić i skoncentrować. Ale brakowało mi zawsze takiego spokoju i wyciszenia.

Pozdrawiam wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×