Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

chouette

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. chouette

    Cześć

    Zycze szybkiego zdrowienia, a wyzdrowiejesz, jak odszukasz swoja wewnetrzna sile, ktora gdzies sie zapodziala, z przyczyn tylko Tobie wiadomych. Gdzies przeczytalam takie stwierdzenie, ze strach bez ciebie nie istnieje... Pewnego dnia wyjdziesz z lekow, i wierze, ze bardziej silny i dojrzalszy paradoksalnie przez chorobe! Anna
  2. chouette

    brzydki człowiek

    tos teraz pojechal po bandzie!!! owczesne wymogi piekna to symetryczne Rysy twarzy, duze oczy, duze usta wez se poczytaj komentarze jak na tabloidach pisza np o takiej Agacie Buzek, az mi jej szkoda, bo niczym se nie zasluzyla na takie szczucie!!!
  3. chouette

    brzydki człowiek

    może jeszcze zostać lesbijką z zeszytu czarnego humoru:/
  4. chouette

    brzydki człowiek

    Prawda taka, ze mezczyzna moze byc brzydki a i tak bedzie z kobieta (w koncu brzydka plec:P ), natomiast jak kobieta brzydka, to ma przechlapane, zostaje jej zakon albo sie powiesic! Taka juz natura ludzka , nasza zdolnosc do akceptowania drugiego czlowieka, a co dopiero kochania... :/
  5. chouette

    Grupa wsparcia w Krakowie

    uklony dla pieknego Krakowa:D
  6. Kazdy do swego ciagnie. Madre kobiety patrza przede wszystkim na to, co ma facet w glowie itp, Wszystko przychodzi na czas do tych, ktorzy potrafia czekac:) pzdr
  7. PDF] Brintellix, INN-vortioxetine - Europa http://www.ema.europa.eu/docs/pl_PL/document_library/EPAR_-_Product_Information/human/002717/WC500159449.pdf
  8. delikatnej, a przede wszystkim wlasnie dojrzalej, ale co tam trudno sie mowi, phi:P pzdr
  9. chouette

    Filmy!

    by usmiac sie do lez- "Death at a funeral" typowy angielski humor film pelen magii- "Piknik pod wiszaca skala" o depresji- "Helen" Sandry Nettelbeck dobry obyczaj/dramat- " Smazone zielone pomidory", "Precious", "Flawless", "Dzieci gorszacego Boga" i reszty nie pamietam:)
  10. dobre, ale sie usmialam :))))))))))))))))))) W moim magicznym domu lalalalalala
  11. chouette

    Miłosierdzie Boże

    Chodzilam kiedys na grupe modlitewna-Odnowe w Duchu Sw. Dzis zaluje, zrobili mi tylko pranie mozgu i jeszcze wieksze poczucie winy, ze nie zalezy mi na byciu Swieta jak oni itd Nie wierze w cudowne uzdrowienia tzn, ze z dnia na dzien juz nie mam depresji jestem innym czlowiekiem ETC Bog, niestety, nie jest czarodziejska rozdzka, nie zrobi czary mary by zle rzeczy zniknely,NIESTETY! Ktos kiedys powiedzial - Chrystus nie przyszedl by wytlumaczyc cierpienie, ale wypelnic ja swoja obecnoscia. -- 28 sty 2014, 21:19 -- p.s; C nie znaczy ze nie wierze w sile modlitwy, owszem wierze! Modl sie tak jakby wszystko zalezalo od Boga, czyn tak jakby wszystko zalezalo od Boga- Ignacy Loyola
  12. Tez mnie przeraza przemijanie, tym bardziej po 30 mam wrazenie ze czas dodal gazu:0 Ja mam ogromna nostalgie chociazby z faktu, ze nie mam juz rodzicow. Dziecinstwo nie nalezalo do udanych, szczesliwych, niemniej zal za tym co bylo. Dzis jestem sama wlasciwie nie mam dla kogo zyc. Samotnosc tez rzutuje na to jak odbieramy otaczajaca nas rzeczywistosc. Fakt, mamy tendencje do idealizowania przeszlosci, ale co tam, chociaz tyle. Zycze sil i zdrowia!!!
  13. Mam wrazenie czy co niektorzy forumowicze drwia sobie z kobiet, ktore, z roznych powodow, nigdy nie byly z facetem w tym sensie? Jesli tak brawo za wasza dojrzalosc i wyrozumialosc w cudzyslowiu!
  14. Ja cierpie na ten obrzydliwy problem dlatego zastanawiam sie czy faktycznie mam depresje czy po prostu lenistwo:0 Mam wielkie poczucie winy z tego powodu! Np juz ponad mc jak przestalam chodzic na kurs prawka i nie ma sensu ze dzis sobie powiem jutro pojde, bo znajac siebie, zrobie wszystko (moge sie wybierac by wyjsc z domu nawet 4 godziny:( ) by tam nie pojsc!! To jak gdyby druga osoba byla we mnie ta negatywna, ktora ciagnie mnie w dol, ktora nie pozwala mi na jakakolwiek zmiane... Czy ktos wie o czym mowie? To jest masakra, takie zycie, jak gdyby dwie osoby we mnie byly, ta dobra i ta zla... Od czterech lat mieszkam sama, marzylam o tym, ale dzis stwerdzam, ze brne w otchlan bezczynnosci, ciemnych mysli, itp coraz bardziej. Ja potrzebowalabym mieszkac z kims, wtedy bylabym motywowana do...Zycia!!! Pozdrawiam! Anne
×