Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
radek111

Zła diagnoza ??? Co dalej robić ???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Leczę się od 2012 roku.Zdiagnozowano u mnie zaburzenia lękowo depresyjne.Zaczęła się moja "przygoda" z lekami.Brałem:Cital , Seronil, wenalafksynę,Coaxil.Po citalu nie odczułem większej poprawy poprawy byłem po nim ciągle senny i przytyłem.Po coaxilu byłem lękliwy i wszytko mnie denerwowało.

Jedynie po Wenalafaksynie i Seronilu poczułem jakieś pozytywne działanie.Obecnie nastrój mam stabilny ale nie mogę pozbyć się uczucia pustki,wypalenia,obojętności.Wszyscy maja mnie za lenia ale jak tu coś robić jak ciągle czuje się pustkę i jałowość wewnętrzną.Co robić?

 

Czy są jakieś inne choroby w których dominuje uczucie wypalenia,obojętności i pustki??? Czy zmienić znów lekarza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to samo uczucie i pojawiło się ono u mnie dopiero po tym jak rozpoczęłam przygodę z lekami przeciwdepresyjnymi m.in z grupy ssri i snri. Pewnie one niektórym pomagają ale potencjalnie niektórzy po nich odczuwają właśnie pustkę, zniechęcenie itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wam za odpowiedzi.Właśnie zastanawiałem sie czy ta pustka ,jałowość to powód wciąż choroby czy możne właśnie jak Wy mówicie skutki brania ssri,srni.Tylko co Tu robić dalej ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostanim lekiem jaki brałem był seronil.Dodał trochę energii ale powiedział bym że takiej pustej coś jak po mocnych kawach ale emocje wciąż były uśpione czasem jakiś przebłysk.Obecnie odstawiłem leki che zobaczyć jak to będzie bez niczego.Tak jak mowie nie dokucza mi smutek,nie che mi się płakać ani nic porostu czuje PUSTKĘ.

 

-- 19 sty 2014, 21:45 --

 

Całkiem ok czułem się na wenalafaksynie było wtedy dobrze z motywacja i napędem.później wszytko stopniowo zanikło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy są jakieś inne choroby w których dominuje uczucie wypalenia,obojętności i pustki???

 

depresja endogenna;

objawy negatywne/deficytowe w schizofrenii(schizofrenia prosta);

niedoczynność tarczycy(i np. spowodowana nią depresja atypowa);

deficyt układ nagrody(dopaminergicznego) spowodowany wieloletnim zażywaniem środków psychoaktywnych;

polekowy syndrom po zażywaniu SSRI;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dark Passenger, bardzo Ci dziękuje za rzeczowe odpowiedzi.Opcja ze środkami psychoaktywnymi odpada bo nigdy żadnych narkotyków czy innych dopalaczy nie brałem.

Tarczycę zbadam.Najbardziej obawiam się schizofrenii prostej.Teraz mi się przypomniało że kiedyś dawali mi do chyba Citalu jakiś sulpiryd to neuroleptyk ale nic później takiego do leków mi niedodawane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że dostałeś sulpiryd(neuroleptyk) nie oznacza, że masz schizofrenię. Neuroleptyki/leki przeciwpsychotyczne mają znacznie szersze spektrum działania. Sulpiryd stosuje się też w depresji, nerwicach, zaburzeniach psychosomatycznych, przy zaburzeniach gastrycznych, migrenach itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czegoś takiego się oficjalnie nie stwierdza, nie ma takiej jednostki chorobowej. To bazuje tylko na case reportach ludzi(główne w necie), którzy zażywali dość długo SSRI i po tym zamienili się w emocjonalne warzywo. Są to przypadki bardzo rzadkie i wymagające dalszych badań, studiów.

 

Sądze, że nie trafiłeś po prostu jeszcze na właściwy dla Ciebie lek i nadal się zmagasz z niezaleczoną depresją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×