Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
liwang

Delikatna kwestia

Rekomendowane odpowiedzi

Temat pewnie byl poruszany - ale nie moze ktos moglby podzielic sie wiedza / doswadczeniem.

Otóz - wyczytalam, że przy depresji, znika zainteresowanie seksem. Tak to tez wyglada w przypadku mojego chlopaka - jest bardzo czuły, widac ze mu zalezy na mnie, niemniej w pewnym momencie - nic. Jestesmy oboje troche po 30tce.

Teraz zaczyna brac effectin - czytalam ze jedna z konsekwencji moze byc kompletna utrata libido.

Czy to znaczy ze jestesmy skazani na platoniczny związek - no bo jesli po effectinie będzie jeszcze gorzej...

Co moglibyscie na ten temat powiedziec?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę abstynencji jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę abstynencji jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;)

 

co to znaczy trochę? Poł roku? Rok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba najważniejsze żeby wyszedł z depresji a sprawy łóżkowe powinny być w tym momencie odsunięte na bok .Ja wychodze z załozenia że prawdziwe uczucie wszystko przezwycięży :idea:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba najważniejsze żeby wyszedł z depresji a sprawy łóżkowe powinny być w tym momencie odsunięte na bok .Ja wychodze z załozenia że prawdziwe uczucie wszystko przezwycięży :idea:

 

zgadzam się tylko:

1. nie wiem - popraw mnie jesli się mylę - depresja endogenna trwa cale zycie (tak mi tlumaczy moj chlopak)

2. skoro nie ma zainteresowania "miloscia fizyczna" zanim wzial leki a leki maja dodatkowo to zainteresownanie zmniejszac to czy

w ogole przyjdzie taki moment ze wszystko wroci do tzw. normy???

 

Moze niejasno to ujelam - jestem laikiem - chodzi mi o to czy w ogole moze byc taki moment ze mu wroci zainteresowanie takimi sprawami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liwang U mnie wraz z nadejściem nerwicy zanikła ochota na seks, również biorę Effectin i z tego co wiem zmniejsza on zainteresowanie seksem. Moim zdaniem jednak brak aktywności seksualnej spowodawany jest chorobą jaką jest nerwica. Zresztą mnie się wogóle nic nie chce i tylko wkółko coś mnie boli :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem, ale na szczęście nie mam chłopaka. Kiedyś miałam straszny temperament, teraz nawet myśleć mi się o tym nie chce. Czytałam zdawkowa wypowiedź seksuologa, ze "po odstawieniu leku libido powinno wzrosnac", a co zrobic na dzisiejszy dzien? Hmm, moze jakies afrodyzjaki? Wanilia, cynamon, cokolwiek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×