Skocz do zawartości
Nerwica.com

Hejterzy


wiejskifilozof

Rekomendowane odpowiedzi

Frustracja powodem hejterstwa nieuzasadnionego. Bo moim zdaniem jest i hejterstwo uzasadnione, np. tak zwana islamofobia - którą to ja właśnie nazywam prywatnie raczej islamohejterstwem, bo z fobią nie ma to u mnie nic wspólnego - fobię to ja mam jeśli chodzi o pająki, a islamu po prostu nienawidzę, z sensownych powodów.

 

A hejterstwo nieuzasadnione? Cóż, przejawia się na wielu płaszczyznach, występuje w wielu odmianach. Ja np. jestem hejterem hiphopu, może bezsensownie, ale nic nie poradzę na to że rapowego popiardywania nie jestem w stanie uznać za muzykę. Inni są hejterami Justina Biebera - mi na przykład koleś zwisa, fakt, jak jest okazja to się śmieję z niego, dobry mem z Bieberem poprawia mi humor, ale nie nazwałbym mojego stosunku do niego hejterstwem. Hejterami Biebera są jego rówieśnicy, którzy zazdroszczą mu sukcesu i dlatego wyśmiewają. Ja śmieję się i z tego małego pedałka jak i z bólu dupy który sprawia swoim antyfanom :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

detektywmonk,

Zna, ktoś może to zjawisko ?

Doprawdy dziwię się, że zadałeś nam takie pytanie. Przecież nie ma chyba żadnego internauty, który by się z tym nie spotkał.

 

Ja tak naprawdę nie wiem o co chodzi z tym pojęciem. Na YouTube i Flimwebie prawie co krok można natrafić na kogoś, kto nazywa tych hejterami, którym nie podoba (film czy teledysk) się to co tym pierwszym. Gdzie tu sens? Nie wiem. Okazuje się, że media już tak wyprały banię co niektórym, że Ci uważają, że nie należy wygłaszać nieprzychylnych opinii. Dla nich najlepszym wyjściem albo chwalić, albo się zamknąć, a każdy krytyczny głos odbierają jako nienawiść do tego co im przypadło do gustu. Wiadomo są i takie kołki, co napiszą jakieś prymitywne zdanie wypełnione bluzgami, tylko po to by komuś dopiec, ale to po prostu zwykły trolling.

 

 

luk_dig,