Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
marbero

Pytanie o leki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,od miesiąca biorę Tianesal12,5 no i od paru dni Tegretol CR200,po wizycie u psychiatry do której zbierałem się baaaaardzo długi czas otrzymałem takowe specyfiki.Po rozmowie z lekarzem okazało się że moje problemy mają charakter depresyjny,ale czy depresja moze trwać 10,15 lat?Ja już chyba się przyzwycziłem do życia z nią,ale postanowiłem mimo moich 38 lat zmierzyć się z tym ,,choróbskiem,,.Po miesiącu brania tianesalu nie widzę zadnych oznak poprawy mego samopoczucia (może zniknął troszkę lęk przed rakiem),a po braniu od paru dni Tegretolu Cr200 i Tianesalu chodzę trochę ,,przymulony,, nie widząc oznak poprawy mego samopoczucia.Zadaję sobie pytanie czy dać sobie spokój z faszerowaniem się tą chemią czy pożerać dalej te lekarstwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zadaję sobie pytanie czy dać sobie spokój z faszerowaniem się tą chemią czy pożerać dalej te lekarstwa?

Przede wszystkim nie podchodzić do tego jako "faszerowaniem się chemią" (chyba że z dużą dozą autoironii). Miesiąc to niedługo, ja na efekty doczekałem się po półtora-dwóch miesiącach i to przy trzecim leku.

 

Te wątpliwości zaś na pewno powinieneś na kolejnej wizycie u psycha wyłożyć. Może ci zmieni lek, może potwierdzi że dłużej trzeba czekać na efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Deader- czy to znaczy że brałeś trzy leki w jednym czasie,czy po jednym przychodziła na drugi-czym objawiały się u Ciebie po miesięcznej kuracji efekty leczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

marbero, mnie tianesal aktywizował i zazwyczaj albo nie działa albo aktywizuje delikatnie, pewnie od tego drugiego leku chodzisz taki zamulony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marbero, Trochę mnie dziwi ten tegretol, jeśli Twoim problemem jest depresja, . To jest lek przeciwpadaczkowy, w psychiatrii stosowany jako stabilizator, czyli w wahaniach nastroju, Najczęściej przy dwubiegunówce. Coaxil też trochę dziwny wybór jak dla mnie , jako 1szy na depresję. Możesz opisać swoje objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak chęci do życia i jakiegokolwiek działania,zero radości z życia,duży lęk przed rakiem,zmuszanie się by wyjsć do pracy,łatwo się wzruszałem,byle co wyprowadzało mnie z równowagi,ciągłe rozpamietywanie przykrych wspomnień i przeszłości,brak wiary w lepszą przyszłosć, itd...

Dzisiaj wyjeżdżam na tydzień wakacji z rodzinką,dawkęTegretolu zmniejszę chyba o połowę żeby jako tako funkcjonować,Tianesal 1 0 2 ,poczekam może po urlopie jeszcze raz odwiedzę lekarza i poproszę o inne leki-po dwóch miesiącach chyba powinno być lepiej? :papa:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Deader- czy to znaczy że brałeś trzy leki w jednym czasie,czy po jednym przychodziła na drugi-czym objawiały się u Ciebie po miesięcznej kuracji efekty leczenia?

 

Nie, brałem "po kolei", pierwszy lek powodował u mnie straszne uboki, drugi dawał kiepskie efekty, trzeci okazał się strzałem w dziesiątkę ale nie ukrywam że pewien w tym udział mógł mieć fakt że do tej pory już trochę poczytałem o lekach i miałem "pomysła" na to jaki lek powinien dobrze zadziałać, okazało się że pokryło się to z opinią mojej psychiatry a potem z rzeczywistością :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×