Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
zlasu

Ot, problem

Rekomendowane odpowiedzi

Pewna dziewczyna chyba nabrała nadziei na jakąś bliższą relację ze mną.

Sęk w tym, że ja żadnej inicjatywy nie wykazywałem, ale też nie stawiałem jej wszędzie granic. Niedawno wygadałem się w szerszym gronie, że jadę na ciekawy wyjazd, na co ona się ucieszyła, że też chce jechać.

Denerwuje mnie poczucie, że nie mam wpływu na sytuację i się to skończy jakoś nieprzyjemnie.

Jak się zachować w takiej sytuacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zlasu, Jeśli ta dziewczyna nie jest godna uwagi z Twojej strony, to nie widzę problemu.

Powiedz jej wprost, że planujesz wyjazd w pojedynkę, albo w innym, znanym Tobie gronie. Że zaskoczyła Cię jej reakcja. Że postawiła Cię przed faktem dokonanym.Że nie ma możliwości, żeby pojechała z Tobą.

Jak najbardziej masz wpływ na tą sytuację. A jeśli Twoją trudnością jest nieumiejętność stawiania granic, to czas, żeby nad tym popracować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, *Monika*, teraz przynajmniej mam jakiś punkt odniesienia :0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zlasu, przede wszystkim bądź szczery i postępuj wg własnych przekonań. Jeśli czujesz, że zaczynasz włazić w grząski teren, spokojnie z niego wyjdź, najlepiej odwołując się do wcześniejszych słów.

Dobrze by było, gdybyś powiedział dziewczynie w delikatny sposób, że nie odwzajemniasz jej uczuć. TYLKO DELIKATNIE. Wierz mi, zraniona kobieta to wściekła kobieta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×