Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
kiciaczek88

gorączka po lekach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Ponieważ nawet u lekarzy nie uzyskałam odpowiedzi na moje wątpliwości, napiszę tutaj, może ktoś się z tym spotkał.

 

Brałam przez 1,5 roku symfaxin 75-37,5 , nie działo się nic nadzwyczajnego, zwykłe skutki uboczne. Po półrocznej przerwie wróciłam do leków, niestety spowodowały u mnie gorączkę( lub stan podgorączkowy) 37,5 - 38 która utrzymywała się miesiąc po odstawieniu, badania krwi crp, ob, czynnik reumatoidalny, morfologia,tsh w normie. Dodatkowo przeważnie rano mam bolące i spuchnięte palce dłoni.

Teraz biorę depralin(escitalopram), po 1 tabletce znów mam temp 37,2 i spuchnięte dłonie. Psychiatrzy patrzą na mnie jak na wariatke kiedy się upieram, że to od antydepresantów.

 

Pomożcie, może ktoś też tak miał. Już nie mam siły testować kolejnych leków, chciałabym, żeby ktoreś pomogły :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×