Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
rogerek3

czy to mozliwe ze od leku doszly natrectwa w myslach ?

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem tutaj nowy mialem lekka nerwice lekowa a nawet nie nerwice tylko dwa razy atak paniki pozniej bylo juz gorzej wyczekiwanie itp zycie w leku dostalem ostatnio mirtagen lek tutaj ogolnie nie polecany zamulka czuje jak by mi mozg wysiadl i natretne mysli typu zrobic krzwde bliskim czy samemu sobie ..... i tysiace innych caly dzien nawala tysiac mysli ...

 

czy to mozliwe ze wynikiem tego leku doszly takie dolegliwosci poniewaz przed braniem nic takiego sie nie zdarzylo !!!!!!

 

prosze pomozcie

 

-- 19 lis 2011, 20:07 --

 

fajnie by bylo jak by ktos odpowiedzial bede naprawde wdzieczny bo nie wiem czy jechac na tym gownianym leku , pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Rogerek3

 

Słuchaj , nie martw się niestety tak czesto się zdarza , ze nerwica lękowa powoduje nastepstwa nerwicy natrectw ... przerabiałem to na sobie , opisz dokladnie co bierzesz , jakie masz mysli i czy byles u psychiatry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

rogerek3, mozliwe, antydepresanty i leki z grupy dla osob chorych np na schizofrenie tak dzialaja. Po ok, 2 tygodnia powinno przejsc jezeli nie, zmiana leku koniecznie albo zostanie przy nim w zaleznosci na co chorujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×