Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
to-Nie-zomo

k-wa mać ja chcę spać!

Rekomendowane odpowiedzi

Ratunku! Nie moge spać w nocy od jakiś 20 dni, czyli od traumy, którą był atak paniki po pierwszej tabletce effectinu. Od tamtej pory mam cos w rodzaju traumy pourazowej...

Staram sie wieczorem wyciszyć, pomedytować, zrobić jakąś relaksacje i dupa - dziś zasnełam o 5 rano (spałam do 11), przez całą noc dostając ataków lęku - zasnełam dopiero po 1,5 tabl. xanaxu.

Jestem od 8 dni na asentrze pół tabletki, dziś mam wziąć już całą 0,5mg, problemy ze snem zaczeły się jeszcze przed asentrą więc tego nie łączę, ale myślałam że asentra pomoże mi na te niespanie, a tu taki klops..

 

co robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

to-Nie-zomo, jutro koniecznie idź do swojego lekarza i opisz sytuacje. Możliwe, że trzeba będzie zmienić lek. Nie odwlekaj tego!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

calineczka bez sensu chyba, pzrecież lek zaczyna działać z poślizgiem.. myślisz że nowy lek zadziała w tydzień? to chyba nie jest najlepsze rozwiązanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

to-Nie-zomo, uwierz że to jest najlepsze rozwiązanie. 20 dni bez snu to stanowczo za dużo. A Asentra nie ma działania nasennego, więc jak się rozkręci to i tak nic Ci z tego. Możliwe, że effectin trochę namieszał i trzeba to jakoś uspokoić, ogarnąć. Z tym nie wolno zwlekać, naprawdę!Tym bardziej, że są leki i to niekoniecznie benzodiazepiny, które działają od pierwszej tbl, także na pewno warto iść do lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Calineczka to nie jest tak że całkiem bez snu - spię np.od 23 do 2, potem do 4 nie śpię i potem znów śpię.. wczoraj wyjątkowo nie spałam do 5, ale potem znów odsypiałam do 11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wdajac sie w niepotrzebne dyskusje popre po prostu odpowiedz celineczki - IDZ do lekarza. Pogadacie co i jak z tymi lekami. Sam nie kombinuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałam na noc stilnox plus pół tabletki z rana tranxene

 

co to ten stilnox? nie zaostrzy mi leków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pytam o ulotkę tylko wasze doświadczenia,,,

o newricy też moge sobie wyguglować, ale chyba po to jest forum...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

na forum też jest wyszukiwarka, użyj jej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie doptałam lekarza... czy musze brac do tego jeszcze cos na uspokojenie np. xanax> w nocy wybudzają mnie ataki paniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

to-Nie-zomo, zolpidem powinien Cię tak ''ściąć'', że już nie będą potrzebne dodatki. Brałaś już go?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

No to weź pierwszą tbl i sprawdź. Jak znowu będzie źle to zadzwoń, jeśli możesz, do lekarza i dopytaj:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysłałam żeby wziąc pół.. strasznie panikuje z lekami...

najbardzej boje sie, ze sie wybudze w nocy w duzym napięciu lękowym i znowu zaczną się ataki paniki... co wtedy> wziąć xanax czy kolejną dawke nasenną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

to-Nie-zomo, na razie się nie zastanawiaj tylko weź przepisaną Ci przez lekarza dawkę. Jak nie zadziała to wtedy się będziesz martwić:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja wiem, ale mam totalna obsesję... boje się tych halucynacji o kt. pisza na forum ci, co brali ten lek... cholera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Każdy lek ma jakieś skutki uboczne. Jakby chcieć się tym sugerować to trzeba by w ogóle przestać się leczyć. Odpuść sobie i stosuj się do zaleceń lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to-Nie-zomo, ja też kiedyś nie mogłem zasnąć, jak już przysypiałem to się zrywałem przerażony łapiąc powietrze, poproś lekarza o hydroksyzynę i bierz na wieczór dopóki nie miną efekty uboczne paroksetyny. Mi bardzo pomogła i teraz śpię bez problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×