Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Werka

Czym objawia sie nerwica lekowa...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Mój przyjaciel ma nerwice

 

lekowa jest na psychotropach , ostatnio tez zaczełam brac dał mi tabletki Alprox dziwnie sie po nich czułam ale było fajnie

 

tak troche odleciałam.Napiszcie mi cos na tema t Alproxa , neuroleptyny , pernazyny .Prosze .Pozdrawiam.

Na wszelki

 

wypadek podaje swój nr gg9890073[/code]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chcesz tych wiadomosci żeby wiedziec co masz brać żeby się

 

fajnie poczuć??????

jakąś narkomanką jestes?!!!!

nooooo ja ci nic w takim razie nie napisze...idź szukać gdzie

 

indziej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Widzisz to on mi dał te tabletke zebym spróbowała.... nie

 

wiedziałam jak ona działa jedynei sie domyslałam chce wiedziec dlatego wszystko na temat tego leku zrozum....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój przyjaciel ma nerwice lekowa jest na psychotropach , ostatnio tez zaczełam brac dał mi

 

tabletki Alprox dziwnie sie po nich czułam ale było fajnie tak troche odleciałam.Napiszcie mi cos na tema t Alproxa ,

 

neuroleptyny , pernazyny .Prosze .Pozdrawiam.

Na wszelki wypadek podaje swój nr gg9890073[/code]

Na

 

drugi raz spytaj czy nie ma ufo :shock::shock::shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

on ci dał???? to przeciez paranoja..........czy ty nie masz

 

właśnego rozumu?? przeciez te tabletki uzależniają!!

nie wiem ile masz lat i do czego ci te informacje ale ja jestem

 

przeciwna twojej prośbie

WYBACZ ALE JUŻ SIĘ WIECEJ NA TEN TEMAT NIE ODEZWĘ :evil::evil::evil::evil::evil:

 

:evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mam 19 lat dla wiadomosci bibi .Po jakim czasie te

 

tabletki uzalezniaja... hmm powiedz mi tylko jakie sa skutki uboczne... Jak one dzialaja dla osoby zdrowej...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

A ty brałas kiedys alprox ze wiesz jak to działa... ?

 

Wkurwia mnie to ze nikt nie chce mi nic na ten temat powiedziec poprostu zajebisci sa tu ludzie :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ty brałas kiedys alprox ze

 

wiesz jak to działa... ? Wkurwia mnie to ze nikt nie chce mi nic na ten temat powiedziec poprostu zajebisci sa tu ludzie

 

:evil:

Chcesz? To ja ci powiem, bo brałem troche psychotropy. Zmieniają charakter i światopogląd, a nawet

 

sposób myślenia - piorą mózg. Nie wiem po ilu uzależniają, ale odkładają się w mózgu ze względu na sposób działania. Mają

 

masę skutków ubocznych, dlatego też są ostatecznością w leczeniu chemią. Człowiek staje się senny, otumaniony, potem

 

pojawiają się haluny. Uważam że branie tego gówna bez zaleceń lekarza kończy się jakąś małą schizofrenią, ale oczywiście mogę

 

się mylić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dzieki za wiadomosc . Twoje inf bardzo mi pomogły , tylko

 

nie wiem co miała na celu ta osoba dajac mi alprox .Hmmm pomóc.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za wiadomosc . Twoje

 

inf bardzo mi pomogły , tylko nie wiem co miała na celu ta osoba dajac mi alprox .Hmmm pomóc.....

Nie znam

 

tego leku, ale jeśli wiedziałaś że to psyhoty mogłaś się troche zastanowić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja mu poprostu zaufałam poniewaz jest to mój przyjaciel

 

chciał mi pomóc wiesz moze to dziwne ale chce brac alprox po nim czuje sie na serio dobrze jestem troche senna , nic mnie

 

denerwuje i mam dobry humor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mu poprostu zaufałam

 

poniewaz jest to mój przyjaciel chciał mi pomóc wiesz moze to dziwne ale chce brac alprox po nim czuje sie na serio dobrze

 

jestem troche senna , nic mnie denerwuje i mam dobry humor.

Ja ci nie będe matkować. Lekarz może ci

 

przepisać pewnie z 10 środków lepszych dla ciebie, nawet takich że bedziesz się czuć jeszcze "lepiej". Ale wybór należy do

 

ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mu poprostu zaufałam

 

poniewaz jest to mój przyjaciel chciał mi pomóc wiesz moze to dziwne ale chce brac alprox po nim czuje sie na serio dobrze

 

jestem troche senna , nic mnie denerwuje i mam dobry humor.

Rozwaliłas mnie...normalnie szok...Wiesz co ,ja

 

bym NIGDY nie pozwolił brac swoich lekow komus innemu.Chciałbym sie mylic,nawet bardzo, ale wydaje mi sie ze ten Alprox jest

 

z tej samej grupy lekow co Afobam i Xanax.Nie dziwne ze sie po nim dobrze czujesz,ale moja rada DAJ SOBIE Z TYM SPOKÓJ zanim

 

bedziesz miała naprawde problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dzieki za rady ...:) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za rady ...:)

 

Pozdrawiam

Werka zostaw leki dla tych co naprawde ich potrzebują.Jezeli nie musisz/nie masz przepisanych

 

ich przez lekarza/to daj sobie z tym spokój.Masz 19 lat i jeszcze całe zycie przed tobą.Masz tyle mozliwosci w życiu przed

 

soba,a leki naprawde zostaw dla innych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Werka,

Puszczać się z nudów - to jeszcze rozumiem. Ale

 

żreć psychotropy?!!

Jesteś blondynką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz? To ja ci powiem, bo brałem troche

 

psychotropy. Zmieniają charakter i światopogląd, a nawet sposób myślenia - piorą mózg. Nie wiem po ilu uzależniają, ale

 

odkładają się w mózgu ze względu na sposób działania. Mają masę skutków ubocznych, dlatego też są ostatecznością w leczeniu

 

chemią. Człowiek staje się senny, otumaniony, potem pojawiają się haluny. Uważam że branie tego gówna bez zaleceń lekarza

 

kończy się jakąś małą schizofrenią, ale oczywiście mogę się mylić...

 

O jakie leki ci chodziło ?O

 

Benzodiazepiny(xanax,afobam itd) Czy o wszystkie jak SSRI i inne ?

Napewno "zdrowi" nie powinny brać pod żadnym pozorem

 

leków,których im lekarz nie przepisał !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

:shock:Strach się bać.

 

Wywalam :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×