Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie

 

Moja siostra była kujonka ,miała kolezanki w prawdzie nadal ma.W dziecinstwie w ogole była energicznym ,wesolym dzieckiem.

 

W 3 klasie gimnazjum musiala miec lekcje indywidualne.Nie mogla spac po nocach ,poniewaz wydawalo jej sie ,ze istnieja duchy ,przedmioty same sie przesuwaja.to bylo apogeum jej urojen ,w zwiazku z czym zostala pod obserwacja w szpitalu.miala oczywiscie powazne rozmowy.

 

zauwazylem u niej z czasem lekka aspolecznosc ,nie chciala np. wyjsc po zakupy bo ktos tam stoi pod klatka.bylo to chwilowe wlasciwie.

 

zostaly przepisane jej lekarstwa ,przez ktore ciagle spala ,przytyla a w efekcie teraz ma zanik miesiaczki.

 

Wszystko bylo niby ok ,jednak teraz poprostu przesadzila.

 

Caly czas klamie ,probuje wychodzic z domu ,blaga wrecz o wypuszczenie ,chce gdzies dzwonic.Mama dowiedziala sie ,ze zabrala jej karte i wyciagnela z konta 400zl.Chodzila po calej rodzinie opowiadajac glupoty ,ze nie mamy co do garnka wlozyc ,przez co laczne zadluzenie osiagnelo 800zl.

 

Aktualnie trzymamy ja w domu ,chwilami jest ok ,wszystko do niej dociera ,natmiast wszystko zmienia sie wieczorem ,kiedy to malo spi i nad ranem ,kiedy probuje wyjsc z domu.

 

Mowila ostatnio ,ze pewne dziewczyny ja szantarzowaly,jednak kompletnie w to nie wierze,poniewaz pozniej mowila ,ze sama kupowala nowym kolezankom i tak na zmiane.Sama ogolnie gubi sie w tym co mowi.

 

Siostra brała Solian,Xetirian,Abilify...

 

Aktualnie odrzucilismy te lekarstwa ,poniewaz i tak one nie pomagały a mialy skutki uboczne.

 

Co mojej siostrze dolega ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Twoja siostra była u Psychiatry? Podejrzewam,że może być to schizofrenia- często ujawnia się ona od 16-27r. mniej wiecej. Nie bierz tego do siebie.. bo bardziej obiektywna byłaby opinia psychiatry.

 

[Dodane po edycji:]

 

Są to leki przeciw: urojeniom, omamom.. (a te objawy występują właśnie u schizofreników)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konieczna jest wizyta u psychiatry.Ale z tego co wyczytałam to siostra bierze psychotropy , więc chyba była u lekarza.Tylko pytanie u jakiego? Koniecznie zgłoscie sie do psychiatry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koniecznie zgłoscie sie do psychiatry.
Zgadzam się z poprzednikiem. Jeśli objawy są mocno nasilone nawet podczas brania leków to jak najbardziej. Jeśli interesuje Cie to co można zrobić bądź jak sobie radzić w kontaktach z chorym na schizofrenię to mogę udzielić trochę porad:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

plus spacer do neurologa, bo może coś tam uciskać na mózg, trzeba zobaczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mizer, skoro lekarz przepisał leki to wiedział na co.. a te leki są na schizofrenię. Myślę,że powinnaś pogadać z mamą , ona pewnie wie. Ile masz lat Ty i Twoja siostra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×