Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
nieznajomy2

depresja, zamknięcie się w sobie...

Rekomendowane odpowiedzi

mam 18 lat i czuje sie coraz gorzej. czuje wewnetrzny lek w porozumiewaniu sie z innymi ludzmi, nawet tymi w moim wieku. teoretycznie nie jestem samotny i mam jakichs znajomych, niby cos tam pogadam, ale czuje sie i tak zle. wydaje mi sie ze jestem sztywny i biore wszystko do siebie. nie chce byc taki. jestem pesymista i nie wierze w swoje mozliwosci. nie moge znalezc dziewczyny, czesto brakuje mi tematow do rozmow nie tylko z dziewczynami ale tez ze znajomymi. nigdy nie rozmawiam z nikim na temat moich najwazniejszych problemow... ale czesto stekam o innych rzeczach... no moze ost. jzu troche mniej bo wiem ze ludzie tego nie lubia...czasami napada mnie ochota zeby zrobic cos co sie dla mnie zle skonczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej wybierz się może do psychologa,napewno w Twoim mieście istnieją jakieś placówki.Warto też żebyś znalazł sobie jakąś zaufaną osobę, która będzie Cię wspierać w momentach trudnych dla Ciebie.Może rodzeństwo starsze,kolega.Uwierz mi nie jesteś sam na tym świecie nikt Cie nie zostawi,zawsze znajdzie się osoba chętna do pomocy.A jeśli z jakiś przyczyn nie chcesz iść do psychologa,poszukaj książek-poradników,jak wyzbywać się pesymizmu,czy lęku przed innymi osobami.Trzymam kciuki za Ciebie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Nieznajomy,

czytałam Twój post i kurcze,czuje się podobnie. Czasem tak jak kaleka społeczna. Nie zawsze tak było. W dawnych czsach mialam dużo znajomych, ciągle przychodził ktoś nowy i czułam, że posiadam taką lekkoś w rozmowie, przez to się nie bałam tej przysłowiowej "głuchej ciszy". Teraz tak już nie jest. Od kad zaczełam byc bardziej samotna nie posiadam juz owej lekkości i sytuacje gdy kogoś poznaje są dość stresujące.

Także nie jesteś sam. Ale odnośnie jeszcze Twojego postu,to wydaje mi się, że zapewne masz swój wewnętrzny świat ,który rozwijasz ( chodzi mi tu o muzyke,gry, może sport jakiekolwiek zainteresowania) . Warto go mieć i "gromadzić" w nim dobra, bo kiedyś nadejdzie dzień w którym spotkasz osobę w swoim klimacie i nawet nie koniecznie będziecie musieli ze soba dużo rozmawiać. Pewnych ludzi, podobnych do nas w moim odczuciu poprostu się wyczuwa.

Jeśli chodzi o dziewczynę to nie wiem jak inne Panie ale mi zawsze podobali się troche tacy tajemniczy chłopcy, bo wiedziałam, że ukrywają niedostępny, fantastyczny świat o którym nawet mi się nie śniło :) także...nie martw się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

"Jeśli chodzi o dziewczynę to nie wiem jak inne Panie ale mi zawsze podobali się troche tacy tajemniczy chłopcy, bo wiedziałam, że ukrywają niedostępny, fantastyczny świat o którym nawet mi się nie śniło :)

 

Tajemniczosc i skrytosc, owszem, sa typowo meskie i bardzo mnie pociagaja :105: Jednak takie narzekanie bez podania przyczyny,o jakim pisze autor watku, moze juz nieco wkurzac... Radzilabym raczej pozwierzac sie zaufanej osobie, a przy reszcie zacisnac zeby i nie marudzic;) Ludzie lubia osoby radosne,z ktorymi mozna sie dobrze bawic. Slabosci sa raczej zarezerwowane tylko dla najblizszych:)

 

W ogole nie rozumiem tego, ze wiele osob tu pisze, ze czuja sie samotni/samotne. Dlaczego wobec tego nie nawiazecie znajomosci forumowych ale juz poza forum? macie tu ludzi podobnych do siebie-czego chciec wiecej?:) Troche odwagi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że społeczeństwo lubi roześmianych i szczęśliwych ludzi ale myślę, że z drugiej strony to jest wada. Ludzie są tylko ludźmi mają swoje problemy i przcież dobrze jest się wygadać i kogoś poradzić. Pozatym po co udawać, że wszystko jest ok skoro tak nie jest ? jasne,że można się starać ale czasem nie ma się sił wyobyć nawet skromnego uśmiechu.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×