Skocz do zawartości
Nerwica.com

czy osoba chora psychicznie zdaje sobie z tego sprawe


Gość monika03

Rekomendowane odpowiedzi

Co prawda nie jestem chora psychicznie (chyba) ale wydaje mi się ze to zalezy od tego jak bardzo ta osoba jest chora...Może zlaezy co to za choroba i jak jest leczona i czy wg jest leczona.

 

 

Czasem wiemy o wiele więcej niz chcemy wiedzieć i wyperamy to z naszej świadomości...Tak jest prościej.

Nie znam się na tym..Obawiasz się że ktoś z towich bliskich jest chory??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy osoba chora psychicznie zdaje sobie z tego sprawe???

Obserwując twoja aktywnosc na forum mam pewnosc ze jestes chora psychicznie. Bez urazy, ja nazywam rzeczy po imieniu i nie bawie sie w niuanse odrozniania zaburzen od chorób bo nie o to chodzi. Jesli Ci to ulzy to ja tez jestem/bylem chory psychicznie (deprecha). Twoja choroba jest NL i nic innego. Ty jestes jej swiadoma gdyz zmagasz sie z nia od jakiegos pewnie czasu i masz juz diagnoze psychiatry. Zanim ta diagnoze postawiono mialas ledwie podejrzenia, a moze nawet watpilas w swoja przypadlosc. Teraz Twoja swiadomosc choroby jest jasna i watpliwosci miec nie powinnas. To raz. A dwa - nie masz schizy!! Powtarzam to Ci chyba 10ty raz i nie tylko ja ale i pare inych osob rowniez. Rozwinmy wiec te kwestie: prawdopodobienstwo schozofrenii jest odwrotnie proporcjonalne do jej swiadomosci. Jesli Twoj psychiatra wyklucza schize (!), Ty ją u siebie podejrzewasz (!), wmawiasz ją sobie, nie bawmy sie w piekne slowa (!) tzn ze nie masz schizy (!!!). MP3 z linku Winnera zapewne odsluchalas 10x lub wiecej i pewnie 10 podobnych rowniez wiec wiesz, ze doszukujesz sie u siebie jakiejs totalnej abstrakcji, ktorej nie jestes w stanie potwierdzic.