Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
sebastian86

jak sobie radzic z drżeniem miesni?

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jednym z moich glownych objawow jest notoryczne drzenie miesni podczas wykonywania najprostszych czynnosci. jak wy sobie z tym radzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Polecam kupic sobie magnez z wit. b6;powinno pomoc.A jak nie to moze przejdz sie do lekarza...

ps.jest jeszcze mozliwosc ze Cie ''trzesie'' z nerwow, wtedy mozna wziac cos delikatnie uspokajajacego i bedzie dobrze:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to wlasnie jest objaw nerwicowy jak juz pisalem. bralem juz kiedys magnez ale malo pomogl , teraz znow biore i moze sie cud stanie , u lekarzy to juz bylem z tym, u 4 neurologow i kazdy twierdzil ze to psychogenne, leki psychotropowe jak dotad nie zrobily zbyt wiele w tym temacie , rozne objawy mijaly ale ten jeden utrrzymuje sie caly czas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sebastian86, mam to samo, choć to irytuje to pomału sie przyzwyczajam. ps: magnez nie pomaga :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

sebastian86, ja wcinam magnez regularnie dawkè jak dla konia,krople Bacha i kwasy omega 3 pomoglo!!!prochow nie biorè

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja prochy musze brac bo mam zespol nerwicowo depresyjny , ja biore 4 tabletki dziennie magnezu z b6 i czasem pije tran zawierajacy chyba ten omega 3 ale to wszystko jest za slabe na taki objaw przewlekly...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

sebastian86, byc moze tak jest sebastian,moze porozmawiaj z lekarzem o zmianie lekow?a kwasy omega 3 to codziennie trzeba brac nie tylko czasami ;) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej nastawiam sie na leki antynerwicowe i antydepresyjne bo robilem badania krwi i wszystko bylo ok wiec nie sadze zeby magnez i omega 3 mogly pomoc ale oczywiscie moge sprobowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

sebastian86, tylko pmiètaj ze kiedys trzeba bèdzie odstawic te leki.ja odstawilam i drzenie mièsni powrocilo,i niestety pozostal mi tylko magnez i inne dodatki :D zyczè powodzenia sebastian ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie chce narazie myslec co bedzie po odstawieniu lekow , mysle ze zmiana trybu zycia na bardziej zdrowy spowoduje ze nie powroca juz zadne objawy. powodzenia rowniez :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Układ mięśniowy:

- bóle mięśniowe (Witamina C, Witamina H)

- dolegliwości mięśniowe (Potas, Selen)

- drżenie mięśniowe (Magnez)

- napięcie mięśniowe (Magnez)

- osłabienie mięśni szkieletowych (Witamina E)

- skurcze mięśniowe (Magnez, Wapń)

- spadek sprawności fizycznej (Żelazo)

 

I nie pić kofeiny (kawa,coca-cola)

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki adas tylko wlasnie nie mam niedoborow niby i to mnie dziwi. bo drzenia jak byly tak są. moze spadek testosteronu wiec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz bylem u androloga i badanie mialem robione i wynik bedzie mi znany dopiero na kontroli :) mam nadzieje ze znajde przyczyne organiczna drzenia i oslabienia miesni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak będziesz miał wyniki to koniecznie tu napisz to coś wymyślimy na te Twoje drgawki 8)

 

[Dodane po edycji:]

 

acha jeszcze spróbuj brać WITAMINE B12 jest na drętwienie rąk i nóg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no napisze aczkolwiek licze ze lekarz androlog cos mi przepisze niedrogiego i bezpiecznego na wzmocnienie sily miesni i na podniesienie poziomu testo, w koncu to doktor :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zauważyłam ostatnio u siebie dziwne objawy nerwów. Strasznie dziś się zdenerwowałam i znów wyskoczyło mi kilka krostek bez ropnych, wcześniej myślałam, że to uczulenie ale to jednak po nerwach. co robić biorę hydrokyzynę 10 mg, słabo pomaga. trzęsienie ciała trochę ustało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propanolol albo/lub Clonazepam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×