Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość monika03

hej

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Czesc to monika moja historie pewie juz znacie wszystkozaczełl sie 1,5 roku temu poimpreziea której dosypano mi najprawdopodobniej amfy zaczełopsuc sie moje zdrowie ubzdurałam sbie ze jestem w ciazy z mojego teraz juz ex chłopaka kolegaa latałam po ginekologach trwało to 4 miesiace sama poszłam do psychiatry bo sie wystraszyłam tego co sie ze mna działo potem ubzdurałam sobie ze mam schizo lekarz to wykluczył teraz jestem w holandii i znów mam problemy ze soba boje sie schizo lekarz przepisał mi olzapine na natrectwa ale to jest tez na schizo teraz boje sie jeszcze bardziej poza tym nie czuje swojego ciała włosów psycholog zrobiła mi testy i wyszło ze mam stany depresyjno-lękowe mam juz tego wszystkiego dosc dzieki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie martw się olanzapina jest też na nerwice natręctw. Sam ją na to pije. Choć w gruncie rzeczy to słabo mi pomaga ale jednak trochę tak. A poza tym jakbyś miała schizo to nie miałabyś raczej na ten temat obsesji.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

dzieki za odzew teraz jest jeszcze gorzej nie czuje siebie swojego ciała mam zaniki pamieci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może musisz zmienić leki? Powinnaś też brać suplementację róznego rodzaju zaburzenia pamięci (Witamina B1, Witamina PP, Żelazo) zaburzenia czucia (Witamina B12)

 

Zdrowia życze Monika :) uśmiechnij się damy radę wspólnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może musisz zmienić leki? Powinnaś też brać suplementację róznego rodzaju zaburzenia pamięci (Witamina B1, Witamina PP, Żelazo) zaburzenia czucia (Witamina B12)

 

Zdrowia życze Monika :) uśmiechnij się damy radę wspólnie!

 

 

Zgadzam sie z kolegą. Bierz multiwitamine PLUSZA + do tego PP + i idz do lekarza rodzinnego zeby zapisal Ci zastrzyki witaminy B12 (zastrzyki dlatego ze sa lepiej przyswajalne przez organizm).

I na koniec dobra rada nie bierz duzej ilosci leków, wrecz przeciwnie jeden lek na zaburzenia obsesyjno kompulsywne np RISPOLEPT. Oczywiscie w bardzo malej dawce zeby nie spac caly dzien.

Radze Ci tez zainwestowac w wysilek fizyczny, aerobik albo silownia czy plywanie. Zobaczysz ze bedzie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×