Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ja1991_19

Antydepresanty a sex

Rekomendowane odpowiedzi

od tyg biore rexetin ( paroksetyna) i mam problemy z "natura" seksualna...czy to mozliwe ze to od tego leku czy moze jeszcze za krotko go biore zeby miec prawidlowy poped seksualny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe. Leki z tej grupy mają różne efekty uboczne, dotykające m.in. sfery seksualnej. Pobierz trochę, może się unormuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×