Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Mandragorka

nietolerancja leków przeciwdepresyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , Postanowiłam tutaj napisać bo mam pewien problem odnosnie leków przeciwdepresyjnych , nie wiedziałam z kim na ten temat porozmawiać , może ktoś z was mi podpowie co mam robić dalej bo sama już nie wiem i brak mi siły do walki :cry: Otóz w depresji chciałam sobie pomóc farmakologicznie ale okazuje sie że strasznie zle reaguje na jakiekolwiek leki przeciwdepresyjne : brałam juz - coaxil , seronil , ( przez krotki czas bo skutki uboczne były nie do zniesienia kołatanie serca , nie chciało mi sie jeść i czułam niepokój wiec po 2 tyg rezygnowałam . Poziej lekarka przeisała mi doxepin brałam 3 kaps na wieczór zeby sie przyzwycaaic zaczelam od jednej . W sumie czolam sie po nim dobrze chociaz byłam ospała to normalnie funkcjonowałam w pracy ( brałam prawie 2 mies taka dawke ) Mam pytanie bo poprosilam lekarza o inny lek ktory bierze sie tylko raz dziennie i przepisal mi citabax wzielam go od razu na drgi dzien wiec to było przejscie z jednego na drugi lek . Mialam wziasc poł tabletki i tak zrobilam po kilku godz chciało mi sie wymiotować bolał mnie kark nic nie jadłam i tak przez 3 dni .Czy to efekt przejscia na inny lek ????? odstawiłam go bo dłuzej bym nie pociagnela :cry: CZy to moze efekt odstawienny doxepinu ? czy mozna miec efekt odstawienny i skutki uboczne po odstawieniu leku ktory brałam niecałe dwa mies a dawka była minimalna ????? Prosze o odpowiedz bo chciałabym przestac jednak brac leki ale sie boje ze bede miala efekt odstawienny :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skopiuje swoja wypowiedz:

 

Jestem nowa. Mam 24 lata. Leczę się na depresję od ponad roku. Miałam różne leki, dopiero Lexapro toleruję. Z tym, że dawka 10 mg nie pomagała. Miałam chwilowo Anafranil 2x75, na którym wytrzymałam jakiś tydzień.

Do tego na lęki dostałam cloranxen. Wziełam go kiedys 10 tabletek naraz. Chyba zaczyna sie jakas nerwica. Na ulicy trzesa mi sie rece i nogi, boje sie ze upadne, do tego czasem nudnosci. Brałąm Bioxetin, efectin, cital, mirtastad, anafranil, lexapro 10mg.

 

Teraz znowu Lexapro z tym że - DAWKA 20 mg [jeszcze jestem na 10 mg]

 

Czy komuś pomogło??

 

---- EDIT ----

 

Może citabax ma takie skutki uboczne?? Przeważnie leki antydepresyjne powodują nudności, wymioty. Przynajmniej u mnie :/ Po citalu zrobiło mi się słabo wokol pelno ludzi, ucieklam na bok i jeszcze zwymiotowalam. Moja mama natomiast bierze efectin i cital. I nie ma skutków ubocznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×