Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
llaux

Ratunku, Dopada mnie !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Kiedys mialem ciezka depresje z nerwica chyba.Ostatnio zaczolem byc b. pesymistyczny,zaczolem byc b. krytyczny dla siebie,kazda sytuacje drobiazgowo rozpatrywalem zastanawiajac sie czy nie zrobilem cos nie tak,ciezko mi nad czyms myslec,drazliwie reaguje na rozne rzeczy(szczegolnie jak mysle i ktos mi przeszkadza)itp.itd. Najgorsze jest to ze jak pomyslalem o czyms stresujacym albo ze nie uda mi sie rozwiazac jakiegos problemu to sie momentalnie zalamywalem i ogarnial mnie"paraliz"ostatnio zaczolem silom woli lekcewazyc to,czyli tak jakby nie uswiadamialem sobie ze to tylko choroba i myslalem pozytywnie tylko staralem sie nie myslec o tym i czulem tak jakbym"wchlanial"te stresujace zeczy/sytuacje/leki i chyba w skutek tego dostalem wygasniecia emocjonalnego,nie moge teraz sie wzruszac,cieszyc itp.nawet niektor stresy i objawy choroby zniknely. Kiedy te emocje wroca?Poza tym stracilem kondycje i czuje sie fizycznie b.slaby Czuje teraz ze znowu popadam w depresje!!!Co Wy na to? Pomozcie proszę!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie co mam zrobić bo już nie wytrzymuje. Chyba do jutra nie wytrzymam i zpanikuje. Teraz czuje sie tak jak kiedyś gdy miałem ciężka depresje i boje sie ze to może być cofniecie w rozwoju, poprostu zachowuje sie tak jak z przed kilku lat. Do lekarza najwcześniej mogę iść za miesiąc... Żadnych lęków nie biorę, chociaż brałem anafranil ale od roku już go nie zarzywam. Jak myślicię powinienem zacząć go brać znowu, bo czuje ze sam sobie nie poradze!!! Blagam ratujcie!!! Zachwile sie zalame !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie co mam zrobić bo już nie wytrzymuje. Chyba do jutra nie wytrzymam i zpanikuje. Teraz czuje sie tak jak kiedyś gdy miałem ciężka depresje i boje sie ze to może być cofniecie w rozwoju, poprostu zachowuje sie tak jak z przed kilku lat. Do lekarza najwcześniej mogę iść za miesiąc... Żadnych lęków nie biorę, chociaż brałem anafranil ale od roku już go nie zarzywam. Jak myślicię powinienem zacząć go brać znowu, bo czuje ze sam sobie nie poradze!!! Blagam ratujcie!!! Zachwile sie zalame !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×