Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

błagam niech ktos odpowie :mam straszne bóle glowy i szczeki ,ciagle ja zaciskam i nie wiem czy to wkoncu przejdzie??skad to sie bierze ?? czy przestac brac tabletki??czy to zamała moze dawka albo zaduza?mial ktos z was takie skutki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porozmawiaj z dentystą; na zaciskanie zębów można zrobić tzw. szynę relaksacyjną - plastikowy aparat, który zakłada się na noc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz,najgorsze ze ja zaciskam 24 na dobe:(i do tego dochodzi niesamowity6 ból glowy od którego robi mi sie słabo:(ech teraz to juz wogole nie wiem co robic jak nie lęki to jakies dziwne bóle:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi dentysta powiedział, że bóle głowy mogą brać się z ciągłego napięcia mięśni twarzy, spowodowanego właśnie zaciskaniem zębów.

Szyna relaksacyjna uniemożliwia zaciskanie szczęki i dlatego pomaga, a aparat można nosić także w dzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyznam szczeze ze ciagle bylam przekonana ze to spowodowane tabletkami bo brałam citronil i tak zaczelo mi sie robic wiec lekarz odrazu kazał odstawic i zaczelam brac alvente,miałam pare dni spokoju az znowu zaczely sie bóle no ale jak tak muwicie to podejde do dentysty i zapytam moze cos zaradzi bo to normalnie zycie mi ten ból uprzyksza:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jowita ja myślę, że to przez leki, bo jakbyś miała wadę zgryzu, to raczej byś już o tym wiedziała.

Mój mąż ma ten sam problem, nasilił się po Haloperidolu (leczy tiki), odstawił bo zaczął zgrzytac zębami.

Więc najprawdopodobniej znów będziesz musiała zmienić/odstawić lek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ojej :roll: znowu zmieniac lek,a moze zmniejszyc dawke?cholera po kazdym leku mam zaciski wiec ja juz nie wiem o robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×