Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ms99

Sekundowe zawroty głowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od kilku dni mam problemy gastrologiczne, nudności po jedzeniu, gazy, odbijanie się. Czasami jest to mniejszy dyskomfort, czasem tez większy.. do tego dzisiaj doszły jakieś zawroty głowy ( jak obracam szyją, albo nawet jak spojrzę na coś innego, takie dziwne zawroty.. dodam że z miesiąc temu, byłem na konsultacji u psychiatry i zmniejszyła mi dawkę leku, czy to może być powód? Może to nie nerwica? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, ms99 napisał:

byłem na konsultacji u psychiatry i zmniejszyła mi dawkę leku, czy to może być powód?

Tak, jak najbardziej to może być powód zmniejszenia dawki leku. I właściwie to bym obstawiała. Jakie leki bierzesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Venlafaxyne i pregabaline

 

Venlafaxyna 75 mg dziennie

pregabalina była na początku 2x po 75 mg

Teraz jest 1x 75 mg 1x 50mg

 

Dodam, że dobrze zniosłem zmniejszenie dawki. Może to jakieś zatrucie pokarmowe? Cały dzień nudności, ale jem normalnie..

 

Kiedy naciskam na środku podbrzusza to boli 

Edytowane przez ms99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm. Co do zawrotów głowy obstawiałabym wenlafaksynę, ale jej stężenie pozostaje niezmienne. Nie wiem jak przechodzi odstawianie pregabaliny.

Może tak, jak piszesz, faktycznie tylko zbiegło się w czasie z zatruciem pokarmowym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pregabalina działa przeciwdrgawkowo, jak i przeciwlękowo. Przed braniem leków miałem napady drgawek, których już dawno nie mam. Te zawroty zdążają się sporadycznie( nie codziennie) być może przez hiperwentylację ( często oddycham głęboko). Zobaczymy jak to dalej będzie, monitoruje tez wagę czy za szybko nie spada.. jak tak będzie, to będzie trzeba wybrać się do lekarza i zrobić usg jamy brzusznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×