Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Piotrek87

Szkodliwy wpływ omeprazolu i innych ipp

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam temat by uczulić i zachęcić do obserwacji osoby używające leków na żołądek jak inhibitory pompy protonowej. Omeprazolu, pantoprazol lansoprazol i podobne. Odkąd lekarz zalecił mi stosowanie tego typu leków zauważyłem że pomimo ustabilizowanego leczenia z chwilą zastosowania omeprazolu w ciągu doby zaczyna się pogorszenie. Lęki, bezsenność, depresja pojawiają się dobę od zażycia i w dużym nasileniu trwają 2 doby by od trzeciej stopniowo ustępować. Dzieje się tak za każdym razem. Interesujący jest mechanizm tego zjawiska. Być może dopaminowy gdyż skutki uboczne tego typu leków to m.in mlekotok, ginekomastia, splatanie, depresja. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×